Gå til innhold

Null


Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde først at du har tatt "forskudd" på nyttårs- sjampisen, Pentaxen - men ved nærmere studium ser jeg jo at "flasketuten" har en metallforing, så det er jo meget spennende HVA det kan være. Ofte er slike mysterier like spennende, som opplagte motiver, fordi hver mann kan lage sitt eget motiv opp i hue på seg sjæl...som han Roar ville ha sagt.

 

Spennende var det i alle fall, og flott kontroll på DOF'en har du her, med tilhørende harmonisk bokeh.

:o)

 

Med vennlig hilsen og i tillegg ønsker om et Godt Nytt År!

Walter

 

P.S.: Det ER en flaske ikke sant...?

;o)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer, Walter & Bjarte:-)
@Walter, Fristende og sprette champisen før kvelden, men det er nok en rusbrus flaske med folie rundt tuten. Derav metallforingen. Sto ensom og forlatt på en benk her i byen, men formelig ba om og bli foreviget:-) Og med en ny K-3 for hånda, så var det bare og brenne til...
Virker og være et veldig bra kamera og et løft fra K-30, selv om den ikke er akkurat dårlig:-)

PS. Brukte RAW fila på akkurat dette, for og få litt ekstra "trøkk", men JPEG´en var også veldig bra:-)
Et riktig godt nytt år til dere begge!

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer:-) Har nullet ut en del ting, og starter med blankt bibliotek og litt nye tanker rundt fotograferingen. Hadde en liten timeout fordi at jeg følte jeg hadde kjørt meg fast......Skal prøve ut litt nye ideer fremover, så får vi se hvordan det går:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...