Gå til innhold

[Løst] På utkikk etter nytt headsett(in-ear) - Tips


Nechrom

Anbefalte innlegg

Budsjett: 300-700,-

Størrelse: In-ear, aner ikke om det er noen spesielle størrelsesforskjeller der.
Type: In-ear
Bruksområdet: Primært musikk. Et pluss om det funker tolerabelt til spill.
Tillegg: Stort sett death metal, eller extreme metal generelt med noe innslag av ymse andre sjangere.
Kilde: Mobil
Tidligere hatt, og vært fornøyd med: Koss Porta Pro og hva enn Sony har inkludert telefonene sine opp igjennom årene.

Nuh, med malen fulgt slavisk er jeg nå kommet så langt med at jeg kan skrive videre mer fritt.

Er som nevnt på utkikk etter nytt headsett da Koss er ganske sprengt og det som var med min nåværende mobil ikke er bra nok. Ganske åpenbart liker jeg høyt volum når musikken skal nytes, pluss mest mulig bass, tross i sjangeren jeg lytter mest til.

Noe av det jeg er spesielt ute etter er bass, og det Koss Porta Pro ga er tilfredsstillende nok. Samme gjelder forøvrig Sony headsett som ble levert med mobilene deres opp igjennom tiden.

Med bildet ( https://www.dropbox.com/s/bixluyzyw9jcqzz/Screenshot_2014-12-25-00-04-07.png?dl=0 ) ligger det equalizer innstillingene jeg brukte med Koss Porta Pro, eller ganske lik. Håper det gir en pekepinn på hvordan jeg liker at lyden er.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

100,- fra eller til spiller ingen rolle. :)

 

Bare satt opp budsjettet i og med at jeg hører på musikk stadig vekk og ofte litt klomsete med ledningen, blant annet hekter ledningen fast enkelte ganger. Så vil helst ikke at det skal koste alt for mye. Hehe.

 

Sett på det du tipset om, og så jeg på det rette på Cdon så virket det veldig interessant. Virket som det samme, bare at det stod en K på slutten av modellnummeret. :)

Lenke til kommentar

Eg har to Shure-sett som er i bruk og eitt som er kassert. Veldig nøgd med alle. Dei har eit ganske nøytralt lybilete, som passar meg fint.

 

Dersom du vil ha mykje bass så er kanskje ikkje Shure det som passar best. Eg har ikkje prøvd så mange andre, men ville sett etter anbefalingar på sett med meir bass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...