Gå til innhold

Spill til meg og fruen


Christoffero89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke fremmede folk de siste man bør spørre om det..? Det kommer jo helt an på hvilke interesser hun har, dersom hun ikke interesseres av konsoll- eller pc-spill så er det vel likegyldig hva som spilles. Dama mi elsker Assassins Creed og Red Dead Redemption. Muligens dette er noe hun ville likt også, mer eventyrspill enn rene "kjedelige" FPS spill. Men dette er jo helt individuelt.

 

Dersom hun ikke har noe erfaring med spill overhode så er kanskje (uten at jeg mener dette fornærmende) noe barnevennlig en grei start? Personlig kan jeg lett underholdes av å spille de gode gamle Donkey Kong Country spillene, selv uten internett og achievements. Alt dette sier jeg bare med utgangspunkt i at hun faktisk ønsker å bli mer med på spillfronten. Dersom det ikke er tilfellet så får du ha det som din egen hobby ;)

Lenke til kommentar

Jeg og dama likte å spille coop på det forrige Lars Croft-spillet (Guardian of Light). Der kunne man godt være på forskjellig nivå, så kunne man bytte på å løse oppgaver og holde fiender på avstand. Har ikke prøvd det nye (Temple of Osiris) men det ser ikke så verst ut.

Never Alone virker også OK som coop.

Lenke til kommentar

Jeg og dama likte å spille coop på det forrige Lars Croft-spillet (Guardian of Light). Der kunne man godt være på forskjellig nivå, så kunne man bytte på å løse oppgaver og holde fiender på avstand. Har ikke prøvd det nye (Temple of Osiris) men det ser ikke så verst ut.

Never Alone virker også OK som coop.

 

Lars Croft:

 

lars_croft_begins_his_journey_by_drteng-

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...