Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omega B2 er flotte biler, veldig fin komfort. Rett og slett en bra bil å cruise med :)

da har vi forskjellig meninger. jeg har hatt en saab 9000 og det var den beste bilen jeg noen gang har hatt og kommer til å bli det og pga hviss jeg samenligner opeln med saaben da. det var jævla dårlig seter i bilen synes jeg. elendig om vinteren (med mindre man skal leke seg litt da, er jo ltit morro det da siden jeg har gamle piggfri dekk :D.

 

bilen er bra i og for seg men komfort er ikke bra synes jeg da. pappa er jo opel entusiast og har hatt X antal opler og vært fornøyd uten å ha problemer. så måtte jeg ha meg varebil pga jobb osv. så da anbefalte han meg å kjøpe en nyere omega stv. javell sa jeg så da gjorde jeg det og jeg må si at det er den første og siste opeln jeg skal ha ;) eneste opeln jeg har sansen for er en gammel ORIGINAL opel manta A.

 

neste gang jeg kjøper bil blir det enten saab stv med 4hjulstrekk eller en høy pick med masse motor og 4x4.

Lenke til kommentar

Omega B2 er flotte biler, veldig fin komfort. Rett og slett en bra bil å cruise med :)

da har vi forskjellig meninger. jeg har hatt en saab 9000 og det var den beste bilen jeg noen gang har hatt og kommer til å bli det og pga hviss jeg samenligner opeln med saaben da. det var jævla dårlig seter i bilen synes jeg. elendig om vinteren (med mindre man skal leke seg litt da, er jo ltit morro det da siden jeg har gamle piggfri dekk :D.

 

bilen er bra i og for seg men komfort er ikke bra synes jeg da. pappa er jo opel entusiast og har hatt X antal opler og vært fornøyd uten å ha problemer. så måtte jeg ha meg varebil pga jobb osv. så da anbefalte han meg å kjøpe en nyere omega stv. javell sa jeg så da gjorde jeg det og jeg må si at det er den første og siste opeln jeg skal ha ;) eneste opeln jeg har sansen for er en gammel ORIGINAL opel manta A.

 

neste gang jeg kjøper bil blir det enten saab stv med 4hjulstrekk eller en høy pick med masse motor og 4x4.

Ikke bra komfort? da må det være noe feil med bilen din :p

Er jo det Omega er "kjent" for, nemlig komfort og god plass :)

Lenke til kommentar

Omega B2 er flotte biler, veldig fin komfort. Rett og slett en bra bil å cruise med :)

da har vi forskjellig meninger. jeg har hatt en saab 9000 og det var den beste bilen jeg noen gang har hatt og kommer til å bli det og pga hviss jeg samenligner opeln med saaben da. det var jævla dårlig seter i bilen synes jeg. elendig om vinteren (med mindre man skal leke seg litt da, er jo ltit morro det da siden jeg har gamle piggfri dekk :D.

 

bilen er bra i og for seg men komfort er ikke bra synes jeg da. pappa er jo opel entusiast og har hatt X antal opler og vært fornøyd uten å ha problemer. så måtte jeg ha meg varebil pga jobb osv. så da anbefalte han meg å kjøpe en nyere omega stv. javell sa jeg så da gjorde jeg det og jeg må si at det er den første og siste opeln jeg skal ha ;) eneste opeln jeg har sansen for er en gammel ORIGINAL opel manta A.

 

neste gang jeg kjøper bil blir det enten saab stv med 4hjulstrekk eller en høy pick med masse motor og 4x4.

Ikke bra komfort? da må det være noe feil med bilen din :p

Er jo det Omega er "kjent" for, nemlig komfort og god plass :)

nei det kan jeg love deg. har du kjørt saab 9000? nei tvilsomt. der snakker vi komfort. kan ikke samenlignes med opel. så hviss det er det beste opel har å komme med av setekomfort så henger de etter noe voldsomt. for jeg har ALDRI sotte i noe bedre bilsete enn i en saab 9000 bare så det er sagt ;)

 

(dette er min mening da og hva jeg synes)

Lenke til kommentar
neste gang jeg kjøper bil blir det enten saab stv med 4hjulstrekk eller en høy pick med masse motor og 4x4.

 

Skal du ha Saab stv. med 4x4, så må du i hvert fall regne med at den koster litt ...

pris intreserer ikke meg. vill jeg ha komfort og kjøreglede betaler jeg selvsagt litt ekstra og kansje litt til for det ;) og så er saab fine biler å se på etter MIN mening da ;)

 

var jo storfornøyd med 9000 jeg hadde. og det var en 92 modell. ;)

 

har også kjørt en saab 9-5 sedan 2005 modell som var noe oppgradet under pansret. og må si jeg ble forelska i den bilen og setene, å herregud, jeg bare smelta helt nedi de herlige setene :D

Lenke til kommentar

Er 16 år og har et par biler :)

 

Nr1 Mercedes benz S klasse 280SE som er nyrestaurert med ny lakk, sink og tektyl. Med 3.8l V8 bensin og bakhjulsdrift.

 

nr2 Toyota supra fra 1988 (krokan edition) siden den er så innforJ**** rusten. Denne skal jeg kjøre bilkross med til sommeren.

 

Nr3 Mitsubitshi L200 pickup som det kommer brøyteskjær på. Denne kjøpte jeg for 5k siden svinghjulet hadde falt av :)

Lenke til kommentar

Omega B2 er flotte biler, veldig fin komfort. Rett og slett en bra bil å cruise med :)

da har vi forskjellig meninger. jeg har hatt en saab 9000 og det var den beste bilen jeg noen gang har hatt og kommer til å bli det og pga hviss jeg samenligner opeln med saaben da. det var jævla dårlig seter i bilen synes jeg. elendig om vinteren (med mindre man skal leke seg litt da, er jo ltit morro det da siden jeg har gamle piggfri dekk :D.

 

bilen er bra i og for seg men komfort er ikke bra synes jeg da. pappa er jo opel entusiast og har hatt X antal opler og vært fornøyd uten å ha problemer. så måtte jeg ha meg varebil pga jobb osv. så da anbefalte han meg å kjøpe en nyere omega stv. javell sa jeg så da gjorde jeg det og jeg må si at det er den første og siste opeln jeg skal ha ;) eneste opeln jeg har sansen for er en gammel ORIGINAL opel manta A.

 

neste gang jeg kjøper bil blir det enten saab stv med 4hjulstrekk eller en høy pick med masse motor og 4x4.

Ikke bra komfort? da må det være noe feil med bilen din :p

Er jo det Omega er "kjent" for, nemlig komfort og god plass :)

nei det kan jeg love deg. har du kjørt saab 9000? nei tvilsomt. der snakker vi komfort. kan ikke samenlignes med opel. så hviss det er det beste opel har å komme med av setekomfort så henger de etter noe voldsomt. for jeg har ALDRI sotte i noe bedre bilsete enn i en saab 9000 bare så det er sagt ;)

 

(dette er min mening da og hva jeg synes)

Når det snakkes om komfort gjelder jo ikke bare hvor gode setene er. Her gjelder jo fjæring, støydemping osv og der er omega bra, det har den alltid vært, ja selv den gamle A omegaen er bra der. Men skal være enig i at setene er litt kjedelige ja.

Saab og Volvo har "alltid" vært dem som har best seter. Har selv erfaring fra 9-3, både de litt eldre og de nyere bilene, og setene er gode ja :)

Lenke til kommentar

ja jeg kan være enig at det er mindre støy i opelen enn i den saaben jeg har hatt da. men det sier seg jo selv. er jo bedre lydisolert i en bil som er 10 år eldre da ;) så støynivået er bedre ja. men vill vill ikke si det er bedre komfort. var helt nye dempere og fjører på saaben da jeg solgte den. og den var veldig behagelig å kjøre og det var nye dempere og fjører på opelen da jeg kjøpte den, og kan ikke si at det var noe bedre. bare støynivået. men ellers er jo bilen bra da. kunne gjerne vært billigere i drift ;)

Lenke til kommentar

Audi A6 '02 1.9TDI (130hk) som har rullet litt over 94 000km.

Importert fra Tyskland i 2004 da den var gått 9000km og var kun brukt som demobil hos merkeverksted og stått inne i forretningen ellers. Var nesten ikke et støvkorn i hjulopphenget da vi hentet den.

Overtatt av meg i våres og målet er å holde den så pen og original som mulig. Utseendemessig i hvertfall.

 

4780571554_b3e2ed60ee_z.jpg

Lenke til kommentar

S60 R er en fantastisk bil :yes:

 

Ja den er pen, har ikke råd akkurat nå, men får jeg solgt mitsubishien for nesten det samme som jeg betalte for den, så blir det med en gang. Forhandleren skal ha ca 80000 norske kroner for den på bildet. 2006-modell S60R, med ca 120000km på seg. 5000kr ekstra så får man chippa den til 330hk.

 

Pen Audi og Honda. Men blir ikke forsikringspremien ganske høy for en 19åring på en 3.2L V6?

Endret av apollox
Lenke til kommentar

S60 R er en fantastisk bil  :yes:

 

Ja den er pen, har ikke råd akkurat nå, men får jeg solgt mitsubishien for nesten det samme som jeg betalte for den, så blir det med en gang. Forhandleren skal ha ca 80000 norske kroner for den på bildet. 2006-modell S60R, med ca 120000km på seg. 5000kr ekstra så får man chippa den til 330hk.

 

Pen Audi og Honda. Men blir ikke forsikringspremien ganske høy for en 19åring på en 3.2L V6?

Woah! Bor du i statene eller noe sånt? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...