Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er 26 og har en 2001 Chrysler Sebring LX 2.0 og en 1991 Ford Mustang LX 5.0 cab. Og litt gjeld. Sebring'en har en 2.0 liters rekke 4'er, 16v DOHC på 141hk og 188Nm (chippet til 155hk og 207Nm) med skinn, klima, alt el., automat, cruisecontroll++

 

Mustangen har en 5 liters V8'er med 225hk og 407Nm (nå ca. 240hk og 440Nm). På denne er det el. vinduer, el speil, cruisecontroll, AOD automat, startsperre, AC og el. cab. Aldri vinterkjørt, finnes ikke en flekk rust. Denne skal selges til fordel for en 1965-1966 Mustang fastback som forhåpentligvis finner vei over hit på våren neste år...

Lenke til kommentar

Min Familie Bil og den eneste.

 

Hvilken bil?.

Har en Renault Laguna 1997 Mod.

 

Specs til bilen.

Sota ruter.

Effektanlegg Remus.

Chip.

GreenFilter.

Senka 40mm.

Gule Koni justerbare dempere.

Forsterknings fjærer bak Pga Torsionstaver "fjæring"

17" felger Big305

Kenwood Radio/CD med Alpine frontsett Diskant og mellomtone,+ et sett Alpine i taket bak. 2*12" MDS fanatick power bassere drevet av en GTA4100 Blaupunkt.

Bilen har Rullet 210000km :D og går bedre en noen gang.

Lakerte Speilkåper og Spoiler bak.

Woodline interiør.

Fase II hovedlamper "klart glass"

Espace Spoilerlampe "klart glass"

Clio II Sideblinkere "hvit glass"

 

Hvor gammel er du?.

Er 30.

 

Bilde er flott.

ATT02566.jpg

 

hvor har du fått pengene til bilen.

Jobbet og slitt :D

 

Oppdatert

Endret av JonV
Lenke til kommentar
Toyota Corolla '86  DX SUN 24V

 

.......

 

Alt i alt en billig grei bil.

Hvor fikk du tak i de 4 ekstra sylindrene? Den corollaen din ble levert med 3 ventiler pr sylinder og det gir 3*4= 12....

 

Om du har skifta motor i den (plass til mye rart i en corolla) så vil jeg mer enn gjerne høre.

 

Jeg kjører forresten en 91 Corolla 1.6 XLi 16v Liftback som er nesten strøken.

Lenke til kommentar

Er 17, fyller 18 til skolestart neste år. Skal ha bil da, ASAP.

 

Kjører for tiden en '03 Piaggio NRG 50, umodifisert. Ikke så spennende, men drar godt. Vet at den er god for 80 på sletta uten ringen i variatoren, og jeg tipper ca 100 uten turtallsperra, også.

 

Tenker bil, er stadig og kikker, men gidder ikke kjøpe bil før til sommern. Regner med å bruke alt fra 30k til 70k, avhengig av hvilken bil jeg forelsker meg i. Det må jo så klart stå i stil til prisen. Akkurat for øyeblikket har jeg en greie for Calibra 16V.

 

Og ja, jeg jobber og jobber og jobber for pengene ;)

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Tenker bil, er stadig og kikker, men gidder ikke kjøpe bil før til sommern. Regner med å bruke alt fra 30k til 70k, avhengig av hvilken bil jeg forelsker meg i. Det må jo så klart stå i stil til prisen. Akkurat for øyeblikket har jeg en greie for Calibra 16V.

jeg råder deg, IKKE kjøp deg en Opel calibra!

Det er sp mye problemer med de, og det er abselutt ingen sportsbil. Heller en bil som har et (stygt) og muligens antydninger til sport...

 

Bare skjekk her, hva damee syns om Opel calibra...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...