Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

En del mer enn jeg hadde inntrykk av, men egentlig ingen enorme endringer i forhold til at den yter 50% mer.

 

Det er forsåvidt en del av det jeg har gjort med min.

 

Den motoren du refererer til er AMU, BAM og BEA.

 

Min har motorkode AEB.

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del mer enn jeg hadde inntrykk av, men egentlig ingen enorme endringer i forhold til at den yter 50% mer.

 

Det er forsåvidt en del av det jeg har gjort med min.

 

Den motoren du refererer til er AMU, BAM og BEA.

 

Min har motorkode AEB.

AEB har smidde stempel og råder også :)

Lenke til kommentar

Volkswagen Touran 2.0 TDI 170hk Dsg

er 20år

touranmal12.jpg

Må bare legge til at jeg har common rail motoren..hehe. heldigvis ikke dettepumpedyse bråket..

Er du fornøyd med Touran'en da? Jeg er ikke særlig, har en 2007 mod Touran 6-Seter Drosje m/Alt Utstyr. Møller har jo et "svar" før jeg kommer inn i butikken, ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Har: Vw Touran Drosje 07 modell, gått 267.000km Opel Zafira 6-Seter 06 modell, gått 342.000km. Går som drosje denne å, også har jeg en Saab 9-3 03 modell til privat bruk. Skal bytte bil til sommeren, ut med Tourane blir sikkert en Volvo v70 awd.Hår sådvidt passert 30, men er fortsatt ungdommelig.

post-214935-1274110096,417_thumb.jpg

Endret av Brv
Lenke til kommentar

" men er fortsatt ungdommelig", haha! høres ut som en kontaktannonse ;D chippa 9-3?

Hehe, mente heller at jeg spiller Call of Duty osv.. Men har tenkt på Hirsh, men har ikke chippaen enda nei, lurte litt på det :thumbup: . Da går jo bilen mye bedre. Men motoren er grei slik som den er nå, er greit fart i den, men sefølgelig alt kan gå bedre.

Endret av Brv
Lenke til kommentar

Bare bildet. Den står så nært huset at det blir reflektert i frontfangeren.

 

Måtte slå til når den lokale opel-forhandleren la denne ut på finn. Spesielt snedig var det at jeg fikk innbytte for den gamle, 40k i innbytte for en '98 Astra G 1.4 Combi som hadde rullet 207k var snedig. Et år eller to til og den ville vært verdiløs.

 

Den har faktisk også orginalt senket sportsunderstell.

Lenke til kommentar

Jeg får vel nesten oppdatere litt siden sist ;)

 

Hyundai'n er solgt, men har nå anskaffet meg en Volvo igjen :D Denne gang en 945 TD! (Sjelden vare:))

Nok om det.

 

Hvilken bil?

Volvo 945 TD

 

Specs til bilen

109 HK/240NM TD

330 106 KM

 

 

Hvor gammel er du?

Er 19år

 

Hvor har du fått pengene til bilen?

Alt stammer fra den første bilen da den var en bursdagsgave. Videre har jeg solgt med fortjeneste. Videre modifisering betaler jeg selv da jeg har 100% stilling på rema fram te høsten igjen, da det blir prosjektbil på skolen (mekken).

 

Gjøremålsliste:

- Sette på takrails (utført)

- Turbotrykkmåler/voltmeter/noe annet i A-stolpe

- Fjerne rust på panser og generelt på bilen

- Sette på spoiler med LED-bremselys

- 5 tusenmetre (har lysdilla :p)

- Justere turbotrykk

- Montere inn IC

 

Ønskeliste: (den er lengre enn jeg klarer å sette ned her :p)

- Senke bilen

- Bygge om til 965 utvendig

- Hellakkering

- Andre seter (helst delskinn)

- +++

 

Flere bilder kommer. Har ikke fått somla meg til noe med etter at takrails ble satt på!

 

Enjoy! ;)

post-179153-1274297002,4376_thumb.jpg

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar

Volkswagen Touran 2.0 TDI 170hk Dsg

er 20år

http://img269.imageshack.us/img269/9133/touranmal12.jpg

Må bare legge til at jeg har common rail motoren..hehe. heldigvis ikke dettepumpedyse bråket..

Er du fornøyd med Touran'en da? Jeg er ikke særlig, har en 2007 mod Touran 6-Seter Drosje m/Alt Utstyr. Møller har jo et "svar" før jeg kommer inn i butikken, ikke noe særlig.

 

jeg er vanvittig fornøyd med den.God å kjøre og kraftig motor. Men min har da ikke gått så veldig langt.. Jeg regner med at din har kjørt langt.

Endret av Thomaz90
Lenke til kommentar

Volkswagen Touran 2.0 TDI 170hk Dsg

er 20år

 

Må bare legge til at jeg har common rail motoren..hehe. heldigvis ikke dettepumpedyse bråket..

Er du fornøyd med Touran'en da? Jeg er ikke særlig, har en 2007 mod Touran 6-Seter Drosje m/Alt Utstyr. Møller har jo et "svar" før jeg kommer inn i butikken, ikke noe særlig.

 

jeg er vanvittig fornøyd med den.God å kjøre og kraftig motor. Men min har da ikke gått så veldig langt.. Jeg regner med at din har kjørt langt.

Ja, har en 1.9 Trend 109 Hk diesel og Automat. Gått over 265.000km Motoren er grei, og forsåvidt grei å kjøre, men er ikke så særlig imponert over både Møller og kvaliteten. Min sluker oså lyspærer. Skal skifte nå i Juni til ny bil tenkte jeg, men sefølgelig får du et annet forhold til bilen når du bare bruke den privat. :cool:

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Siden det har skjedd litt endringer siden min forrige post, så drister jeg megtilog poste ny post med nye bilder.

 

Siden forrigepost så har jeg byttet S-line felgene med RS6 felgene med 35ET i Gunmetall finnish.Jeg har også fått på S-line merke i grillen, samt VW Audi Club skiltplate bak.

 

Bilen har også fått full lakk konservering utvendig samt konservering av seter etc. innvendig. Arbeidet er gjort av Iseveien Bilpleie AS.

 

Neste prosjekt er og lakkere ringene i grillen sorte.

 

 

Her er noen midlertidige dårlige mobilshots:

 

Kjører samme bil. Ikke så hissig som din riktignok, "bare" 2.0 TDI-versjonen og uten S-line. Må si felger løftet bilen betraktelig.

Tips; ikke lakk ringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...