Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Hvilken bil?

VW Passat

 

Specs til bilen

1997-modell

1.8T chippet 200hk. Chassis har rulla 248000km, motor har snurra 165000km

 

Pris

Betalte 50.000,- bytta deler for 30.000,-

 

Hvor gammel er du

19

 

Hvor har du fått pengene til bilen

Egne oppsparte penger, arv, fond, alle monner drar egentlig. Pappa, jobb. Tja

post-51466-1261496346_thumb.jpg

post-51466-1261496357_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg byttet ut lagunaen etter nesten 10år.

 

Min nye bil ble en Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 2005 mod.

En så lenge har jeg gjort dette.

 

Sota vinduer.

Satt på orginale 19" Y-Design felger.

Bytta alle grillene foran (Bikube)

Skal montere Led Lamper bak orginale har de liggende men ikke hatt tid til å montere.

Montert Xenon pærer.

Montert oljevarmer og batterilader fra defa.

Vurderer sterkt å montere en Pioneer F910BT radio og nye høytalere fra pioneer da den orginale travelpilot saken er elendig, God lyd men utrolig dårlig radiodel samt en GPS del som er helt på jorde.

 

Til sommeren blir det 18" Y-Design felger like som vinterhjulene og senkesett.

Har og veldig lyst på det orginale bodykittet men får se hvor langt lommeboka strekker til.

 

post-4895-1262072943_thumb.jpg

Endret av JonV
Lenke til kommentar

Alder: 29

Bil 1: Toyota Avensis 2008, 2.0 D-4D.

 

Bilde:

 

 

 

 

Bil 2: Honda CRV 2009 AWD 2.4L Diesel

 

Bilde:

 

 

 

Bil 3: Toyota Avensis 2010 2.2L D-4D

 

Bilde:

 

 

 

Bil 4: 2CV - 1982(?)

Denne bilen er som dere kanskje ser ikke kjørbar, ennå.

 

Bilde:

 

 

 

 

Edit 4: Noe har skjedd med opplastingen min... Bildene kommer..

 

Edit 17: Endelig var bildene på plass.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Er 18 år.

 

Kjører ein rød Peugeot 306 XN, 75hk, 1,4L, Km stand på 115k. Veldig enkel og grei bil å kjøre. Passer perfekt som første bil. :)

 

Har planer om å style den opp litt (alt med måte) å selle den. Kjøpte for 12,000 hos noen eg kjenner. :thumbup:

 

EDIT: Har fått pengene fra jobben.

Endret av MrAtlaz
Lenke til kommentar
Alder: 17

Bil: Audi 80 tdi b4 95mod. 90Hk chipa til rundt 130Hk.

 

Hvilken chip er det du har brukt for å få til det ? de chippene til 80 1,9TDi jeg har hørt om har gitt max 116 hester.

 

ellers pen og vellholdt bil :) kansje litt uenig i det du har gjort med dashen , men er jo en smaks sak.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer det du seier. Bare chipen utgjør 30% av motoreffekten (90 + 30% = 117). Men i tillegg til det så er det satt inn ett K&N filter, som skal øke effekten igjen med 7% (117 + 7% = 125/123), i tillegg til det er det gjort nokon småting. Så det skal være rundt 130Hk :)

 

Det med interiøret, det var der då eg kjøpte det. Er carbon rs2 interiør (ikkje komplett med sete etc.) og rs2 lykter. Eg synast personleg det ser fantastisk ut, og skiller bilen min frå dei aller fleste Audi 80ar.

 

Om ikkje lenge får eg lappen, og då blir det å senke bilen 60/40 med dempere og fjærer, i tillegg invistere i nye 17" sommarfelgar og eit heilt nytt komplett anlegg med spillar, 1 forsterkar til høgtalerane og ein til 2 + 12" bass.

Planen er å ha bilen så orginal som muleg med tanke på utseende, så derfor kjem eg ikkje til å sette på styling sette og det drittet :)

 

Til slutt må eg legge til at eg vurderar å fjerne katalysatoren for å oppnå 15-20 ekstra hk, men har ikkje bestemmt meg.

Lenke til kommentar

at du får 15-20 hester bare ved å fjerne katalysator tror jeg hører hjemme i drømmeland , men vil kansje få en liten effektøkning ja.

og at et K&N filter øker effekt med 7% er vel også noe du skal ta med en klype salt , for dette kommer jo helt på hvor godt orginal filtere var. og om du f.eks har plasert k&n filtere over turboen så deet ligger å suger inn varm luft er det faktisk mer sansynlig at du vil tape effekt på å montere det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...