Gå til innhold

[PL] Stoke - Arsenal


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det er så langt unna at å kalle det det blir å overdrive. Adam er jo kjent for dette, husker med gru tilbake til alle drapsforsøkene han hadde på Bale. Det er helt latterlig hvordan han får holde på og det er bare tilfeldigheter at han ikke har endt noen karrierer ennå.

 

Jeg kan garantere deg at det derimot ikke var tilfeldig at det var nettopp Sanchez som fikk unngjelde, Adam går alltid etter de teknisk beste spillerne for å ta de ut av spillet. På en veldig morbid måte kan det være litt underholdende for nøytrale seere men egentlig burde han holdt på med hockey på et veldig lavt nivå i Canada et sted…

Lenke til kommentar

Enig i RollsReus. Tror nok alle er enig i at det ikke er greit å gjøre som Stoke-spilleren gjorde, men det er jo viktig å presisere korrekt hva han gjorde. Og det var nok ikke kveling, men man skal nok ikke se bort fra at han får straff fra FA?

 

E: Skal sies at jeg ikke kjenner noe større til spilleren, og tidligere "drapsforsøk", men viss dette er noe som skjer ofte gjentar seg, så bør det jo absolutt taes tak i!

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Det er faktisk to sider av samme sak, bokstavelig talt:

 

Fra baksiden) Gult kort for sabotasje

Fra forsiden) Rødt kort for kveling / nakkegrep over flere sekunder (Politiet har ikke lov til å gjøre det engang..)

 

Jeg så det bare fra baksiden når jeg så replay, og da mente jeg klart at det bare er gult kort. Hva linjedommer så eller ikke så vet jeg ikke, men hadde han sett det velger jeg å tro at han ville fått han utvist.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Straff burde han få. Den eneste grunnen til at dommeren ikke blåste må ha vært at han ikke så det forfra og ikke fikk med seg hele situasjonen.

Men man kan aldri vite med disse hjernedøde reglene til FA.

 

Om jeg husker rett, så gjorde han det få meter fra linjedommeren.

Lenke til kommentar

Enig med deg der! Skjønner ikke hvorfor FA ikke kan gå inn og korrigere straff selv om dommeren har sett hendelsen.

 

Hvis den eneste grunnen er at de ikke vil undermine dommernes vurdering skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de ikke gjør det. Det burde absolutt være mulig å endre en situasjon til en strengere straff når dommeren gjør feil, akkurat som at kort kan annulleres.

Lenke til kommentar

Som jeg sa; kveling eller ei, sånt har ingenting på en fotballbane å gjøre. Men hvis man mener at den situasjonen ikke er i nærheten av kveling, da er man både blind og har ingen kjennskap til Charlie Adams. Hele dommerstaben burde jo erstattes denne sesongen. Inkompetente hele gjengen. Det ser vi hver eneste runde.

 

Edit: Endret litt på formuleringen.

Endret av OhEasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...