Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Litt mer kraft i skuddet neste gang..
Hansoen Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 RvP må hvertfall ut i pausen. Har nesten ikke sett han.
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Young går forbi en spiller og dribler(tunell) en annen, van Gaal er et geni!
Dapper Chap Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Hvorfor insisterer Van Gaal på å spille judas? Han er jo helt forferdelig.
Espp Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Tror helt ærlig ikke det er hans feil. Vi skaper ingenting og da er det vanskelig for spissene våre.
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Young går forbi en spiller og dribler(tunell) en annen, van Gaal er et geni! Men jeg vedder på at Liverpool-fansen ikke lager noen plakater ut av det
ahpadt Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Ville heller byttet ut Wilson enn RvP. Han bare løper rundt uten mål og mening. RvP la i hvert fall opp til en kjempemulighet til Herrera...
Espp Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Inn med Januzaj for en av spissene og spill 4321. Vi trenger mer hjelp framme og verken Wilson eller RVP faller dypt nok.
oOF Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Hva i alle dager skjedde med Fellaini? Jeg så en stempling i låret og afroen tar seg til nakken?
ahpadt Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 For meg så det ut som han strakk en muskel i nakken?
Hansoen Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Ville heller byttet ut Wilson enn RvP. Han bare løper rundt uten mål og mening. RvP la i hvert fall opp til en kjempemulighet til Herrera... Etter å ha blitt forært ballen av Begovic... og han burde spilt Wilson.
Espp Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Savner Rooney, Rafael, Shaw, Di Maria, Falcao, Blind. Jones og Evans hadde vært deilig å hatt i backup også.
Dapper Chap Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Fellaini har faen ingen kontroll over albuene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå