Gå til innhold

Flaue historier?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg tidenes flaueste dag... Jeg er en jente og går i 3.klasse vgs, og skulle ha gym på skolen. Jeg var tidlig ute i garderoben og var alene der. Jeg sto der da, helt bar på overkroppen, ja med puppene ute, vendt mot døren i det en haug med gutter åpnet døren og så meg. Jeg hadde tydeligvis ikke lagt merke til at jeg hadde gått i feil garderobe, altså guttegarderoben. Jeg fikk lyst til å synke ned i gulvet og aldri vise trynet mitt igjen på den skolen...

 

Ikke nok med det, senere på dagen, skulle jeg bli hentet av en venn på en parkeringsplass. Jeg gikk hvor han sa han sto parkert, og jeg så det jeg trodde var hans bil og gikk bort til den. Jeg åpnet døren til baksetet og la inn sekken min før jeg satt med inn i fremsetet i bilen. Først da oppdaget jeg at bilen bare var lik den til vennen min, og det satt en helt fremmed mann i førersetet... jeg sa bare "unnskyld, beklager, herregud!!!" og hoppet ut av bilen. Jeg måtte selvfølgelig inn i baksetet for å hente sekken min og...

 

Jeg er så flau over meg selv!! Noen som har lignende historier å dele? :)


Anonymous poster hash: 2bac9...e5f



Anonymous poster hash: 2bac9...e5f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg opplevd det samme selv.

Satt meg inn i bilen min, men så var den ikke helt lik på innsiden, hoppet ut og satt meg i riktig bil, eieren var dog ikke tilstede, så var ikke noe problem, ulåst var den dog.

 

 

Gikk også inn i jentedusjen en gang ved et uhell, var dog ingen tilstede så ble ikke noe videre drama ut av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...