Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Folk som forsvarer hasjrøykinga si og snusbruken sin...


Samsung93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva det har med saken å gjøre? Det skjønner du ganske så sikkert. Før jeg svarer deg videre, la meg spørre deg - røyker du hasj?

Om hvorvidt han røyker hasj eller ikke har ingenting med saken å gjøre.

 

Du minner meg litt om meg selv når jeg var yngre. Jeg var med i samtlige organisasjoner mot narkotika, jeg tenkte at "røyker du hasj èn gang, så havner du med nåla i armen, du er søppel, du er narkis, du er en taper for samfunnet".

 

Så begynte jeg å innse at jeg faktisk benektet fakta, jeg satt på sider alà "weedgatewaydrug.com"-ish sider, og begynte faktisk å forstå at jeg trudde noe jævlig på propogandaen.

 

Helt ærlig, cannabis HAR positive sider også, jeg VET at det er vondt å innse at man faktisk ikke har rett i noe som virker så logisk, men jeg skal love deg at når man først innser hva cannabis EGENTLIG er, så er det en helt annen diskusjon!

 

Jeg anbefaler alle å se

 

Ja, den varer en stund, men jeg lover deg, uansett hva slags fordommer eller meninger du har, så vil denne filmen være ganske underholdende, for han tar masse propoganda, og svarer på det på en måte som at alle kan forstå hvor dumt det ègentlig høres ut.

 

Og nei, jeg røyker ikke! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt spiller det noen rolle om folk her i tråden røyker hasj eller ei, for det er jo de jeg er interessert i å finne ut av hvordan i huleste de kan forsvare den dritten der. Det blir som å forsvare alkohol, røyk, blind vold etc.

 

Det henger ikke på greip!

 

Og det er veldig mistenksomt at man nekter å svare om man røyker eller ikke, for de som ikke røyker, de svarer at de ikek røyker. De som røyker . ja de svarer "det er min privatsak!".... captain obvious.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Selvsagt spiller det noen rolle om folk her i tråden røyker hasj eller ei, for det er jo de jeg er interessert i å finne ut av hvordan i huleste de kan forsvare den dritten der. Det blir som å forsvare alkohol, røyk, blind vold etc.

 

Det henger ikke på greip!

 

Og det er veldig mistenksomt at man nekter å svare om man røyker eller ikke, for de som ikke røyker, de svarer at de ikek røyker. De som røyker . ja de svarer "det er min privatsak!".... captain obvious.

Jeg har aldri røyket sig, hasj eller snust, og jeg støtter narkotikum, ikke røyk eller snus, men soft drugs som mdma, hasj, sopp og lsd.

Lenke til kommentar

Selvsagt spiller det noen rolle om folk her i tråden røyker hasj eller ei, for det er jo de jeg er interessert i å finne ut av hvordan i huleste de kan forsvare den dritten der. Det blir som å forsvare alkohol, røyk, blind vold etc.

 

Det henger ikke på greip!

 

Og det er veldig mistenksomt at man nekter å svare om man røyker eller ikke, for de som ikke røyker, de svarer at de ikek røyker. De som røyker . ja de svarer "det er min privatsak!".... captain obvious.

Her i dette innlegget avslører du at du ikke har kunnskap om det du vil diskutere. Ser ingen vits og diskutere videre før du oppdaterer dine kunnskaper.

Lenke til kommentar

Det er da ingenting man trenger å forsvare utover at man ønsker å gjøre det, enten det gjelder snus, hasj eller annet som i hovedsak angår en selv.

 

Ønsker man å utsette seg for de eventuelle risikoene det medfører så er det et valg man selv tar, og et valg man bør få lov til å ta selv.

 

Det er jo behagelig, og de fleste mennesker liker ting som er behagelig, det være seg en komfortabel seng eller snus/hasj. Så får heller hver enkelt vurdere risikoen vs. nytten selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...