Gå til innhold

Gamer headset, er disse ok?


Pr1ncess

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om noen av disse er helt ok?

Tenkte å bestille gaming headset på ebay, siden det er overpriset ellers.. :p

 

Jeg bruker det endel til teamspeak osv :)

 

 

http://www.ebay.com/itm/Hifi-Stereo-Sound-Headband-Pro-Gaming-Headset-w-Mic-For-PC-Laptop-Mobile-3-5mm-/331228747989?pt=US_Computer_Headsets&var=&hash=item4d1ec598d5

 

http://www.ebay.com/itm/2014-HOT-New-Red-SteelSeries-Siberia-V2-Full-size-Stereo-Game-Headphones-Headset-/201210760312?pt=US_Computer_Headsets&var=&hash=item2ed9188c78

 

 

 

Eller noen andre å anbefale meg? Som ikke er så sinnsykt dyrt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nei, nei, nei.

 

Kjøp i det minste Sennheiser HD201 (200kr i sverige) og mic på Biltema til 20kr. Har hatt hodetelefonene (skulle modde dem men holder på å pusse opp så har ikke mulighet), og har mic til 20kr.HD201 har ganske grei komfort (mye bedre enn beats og logitech g35), og micen har et stort følsomhetsområde, så den tar opp både bass og diskant greit. Jeg har den i hjørnet av munnen som en vanlig mic, selv om det er meningen å ha den på tskjortekanten. Dette gir bedre lydd, selv om det clipper litt til tider.

Bare pass på at du ikke bruker laptop med Realtek dac til å ta opp lyd med.

Endret av sevs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Logitech g35 vil også knekke før eller siden. Byggekvaliteten på den er elendig.

Kjøp deg et Roccat kave, sammen med et creative sound blaster x-fi hd lydkort. Kortet har surround funksjon, som virker helt ufattelig bra! Puster super lyd inn i billige headsett. Du kan jo gå opp i prisene og, som sennheiser game one.

 

Anbefaler deg å kjøpe det lydkortet, og et roccat kave. Kave er det mest behagelige headsettet jeg har prøvd! Soundblaster kortet gjør også at headsettet blir bra til musikk og film!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare lurte på om noen av disse er helt ok?

Tenkte å bestille gaming headset på ebay, siden det er overpriset ellers.. :p

 

Jeg bruker det endel til teamspeak osv :)

 

 

http://www.ebay.com/itm/Hifi-Stereo-Sound-Headband-Pro-Gaming-Headset-w-Mic-For-PC-Laptop-Mobile-3-5mm-/331228747989?pt=US_Computer_Headsets&var=&hash=item4d1ec598d5

 

http://www.ebay.com/itm/2014-HOT-New-Red-SteelSeries-Siberia-V2-Full-size-Stereo-Game-Headphones-Headset-/201210760312?pt=US_Computer_Headsets&var=&hash=item2ed9188c78

 

 

 

Eller noen andre å anbefale meg? Som ikke er så sinnsykt dyrt..

Ikke kjøp noe av det der. Det er pure crap.

Jeg har flere headset, deriblant dette: http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/headset/qpad-qh-90white/182967.5900/

Det vil jeg absolutt anbefale. God lyd for prisen, utsøkt komfort og meget bra støyisolering da de er lukket.

Du får det du betaler for, jeg syns det er verdt det som bare det. Har også flere andre vesentlig dyrere headset. Man bruker det jo hele tiden når man sitter foran PC-en, sikkert et par tusen timer i året.

Lenke til kommentar

 

Logitech g35 vil også knekke før eller siden. Byggekvaliteten på den er elendig.

 

Har hatt mitt siden det kom ut og har ikke hatt noen problemer med det. Nå har jeg heller ikke fraktet det noen sted noen gang. Det har bare blitt brukt der PC'en står. Kanskje du har vært uheldig.

 

Nei. Bare les litt rundt på nettet du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, nei, nei, nei.

 

Kjøp i det minste Sennheiser HD201 (200kr i sverige) og mic på Biltema til 20kr. Har hatt hodetelefonene (skulle modde dem men holder på å pusse opp så har ikke mulighet), og har mic til 20kr.HD201 har ganske grei komfort (mye bedre enn beats og logitech g35), og micen har et stort følsomhetsområde, så den tar opp både bass og diskant greit. Jeg har den i hjørnet av munnen som en vanlig mic, selv om det er meningen å ha den på tskjortekanten. Dette gir bedre lydd, selv om det clipper litt til tider.

Bare pass på at du ikke bruker laptop med Realtek dac til å ta opp lyd med.

Enig her, kjøp deg skikkelige hodetelefoner og en mic ved siden, MYE bedre lyd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Beyerdynamic dt770 pro, og må si at alle andre headsett jeg har prøvd blir feid av banen. Det koster litt, men fy flate det er så verdt det. Spar opp å kjøp det headsettet, er ingen andre som slår det uten å koste det dobbelte ;)

Må ha med mic da, mmx300.

Og SÅ bra er de ikke. Syns komforten og støydempingen er bedre på mine qpad 90. Og ja, jeg har mmx300 også.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte meg nettopp Beyerdynamic dt770 pro, og må si at alle andre headsett jeg har prøvd blir feid av banen. Det koster litt, men fy flate det er så verdt det. Spar opp å kjøp det headsettet, er ingen andre som slår det uten å koste det dobbelte ;)

Må ha med mic da, mmx300.

Og SÅ bra er de ikke. Syns komforten og støydempingen er bedre på mine qpad 90. Og ja, jeg har mmx300 også.

 

 

Jeg har kjøpt ModMictil min dt770. En mic som du setter på med magnet alt etter behov. Mic`en er også veldig god..

 

Minus: Ekstra ledning på headset når du gamer.

Pluss: Har ikke mic på headset når man skal sitte på bussen. Ser mindre teit ut.

Endret av laurell
Lenke til kommentar

 

Kjøpte meg nettopp Beyerdynamic dt770 pro, og må si at alle andre headsett jeg har prøvd blir feid av banen. Det koster litt, men fy flate det er så verdt det. Spar opp å kjøp det headsettet, er ingen andre som slår det uten å koste det dobbelte ;)

Må ha med mic da, mmx300.

Og SÅ bra er de ikke. Syns komforten og støydempingen er bedre på mine qpad 90. Og ja, jeg har mmx300 også.

 

Mic kjøpte jeg på biltema for 20kr, og den fungerte ypperlig. Kjøpte og en bordmic fra komplett, og ingen av de jeg skyper med merket forskjell fra den og de micene jeg har hatt på tidligere gamer headsett. mmx 300 er en 32ohms versjon av dt770. I mmx sitt tilfelle, betaler du faktisk 1000kr ekstra for den micen, noe jeg absolutt ikke gidder betale når jeg får mic for max en 100lapp som fungerer akkurat like bra. mmx300/qpad qh-1339 koster 2500, mens dt770 koster 1500. Jeg har 80ohms versjonen, som gir litt ekstra bass.

 

Du kan godt få lov til å nevne et headsett som har bedre lyd til 1500kr, fordi det har hvertfall ikke jeg sett eller hørt. Disse er lukket da, så dersom man absolutt må ha open, så er jo det en annen sak. Men lyd per krone føler hvertfall jeg gir 10 ganger mer her enn det gjør på de såkalte "gamingheadsettene" som feks siberia elite til 1600kr.

Eneste headsettet jeg kan tenke meg som er i nærheten, er sennheiser game one(har ikke prøvd det) så akkurat det headsettet skal jeg ikke si negativt om.

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Jeg fikk mmx 300 til bare 2 lapper så da syns jeg det var verdt den lille forskjellen. Bare 500 kroner opp fra uten mic.

Hører at modmic koster cirka 400-500 med frakt osv, og det blir ikke i nærheten så proft som innebygget.
Ellers kan jeg klart anbefale qpad 90, meget gode. Dustin selger dem for kun 549 nå ser jeg, det er knall value.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Logitech g35 vil også knekke før eller siden. Byggekvaliteten på den er elendig.

 

Har hatt mitt siden det kom ut og har ikke hatt noen problemer med det. Nå har jeg heller ikke fraktet det noen sted noen gang. Det har bare blitt brukt der PC'en står. Kanskje du har vært uheldig.

 

Nei. Bare les litt rundt på nettet du ;)

 

Kanskje jeg som var heldig da. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...