Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Om å selge trusene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen, og takk for mange gode svar! :)

 

Liker spesielt herzeleid som nevnte at dette er en vinn-vinn-situasjon fordi det er jo faktisk det! :) Jeg har nå bestemt meg for å gjøre alvor av tankene og kommer derfor til å så smått se om ikke jeg kan få noen salg. Dette blir spennende! :w00t:

 

Og til dere som lurer på om det er noe penger å tjene i dette, så tror jeg absolutt det. Det er kanskje ikke noe å satse på karrieremessig, men det kan nok være en fin liten bi-inntekt for de som har, ehem, attributtene som kreves. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Kan det være et marked for godt brukte herretruser også tro?

 

Vet ikke med herretruser, men har fått forespørsel om en t-skjorte jeg har svettet i, var dog ikke noen penger involvert i mitt tilfelle.

 

Kan fort lukte mye spennende for en kvinne av en godt brukt herretruse. Hva med brukte sokker? Etter en lang arbeidsdag kan det fort være rimelig stramt der.

Lenke til kommentar

Det er iallefall et marked for å selge svette sokker, også for menn. Det som er det kjipe er at det alltid er menn som søker slikt... Det er ikke veldig lekkert. Men for all del, greie penger å tjene...

 

Anonymous poster hash: aa775...d48

Om det er ei eldre (yngre?) dame eller ein man som lukter på sokka mine og får nytelse, spiller vel ingen rolle, egentleg. Så lenge dei betaler :)

 

 

 

 

Tror de fleste forventer at du tar bilder med trusene på, nettopp for å hindre akkurat dette. ;)

Lite tips - leg ut bilde av deg selv på siden, så vil du slippe mange e-mailer og kanskje få fleire kunder med det same.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
Emancipate skrev (På 8.11.2014 den 14.42):

Det er ikke ulovlig. Men det er som alle andre ting, at du må betale skatt, og selger du for over 50 000 per år må du betale moms.

Det er ikke moms på brukte klær som allerede er betalt når man kjøpte det nytt. 
mer brukte klær og ting så det skal ikke betale noe moms mer på det. Staten har allerede fått momsen. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...