vegham Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Minnekort plassen tar nano sim Har du fått det til å virke? ser ikke ut som min har samme slot i plastskuffen slik som denne: http://cdn.gsminsider.com/wp-content/uploads/2014/05/Huawei-Ascend-P7-official-image-16.jpg Kan nevne at Lefdal har denne på tilbud igjen i dag. Lenke til kommentar
Natman Skrevet 23. november 2014 Rapporter Del Skrevet 23. november 2014 I'm looking to buy dual sim version, but Somewhere I read, all the European models(TL09) are singe sim variant/2GB/16GB. Only the Chinese variant is (TL10) is dual sim/3GB/32GB. Can anyone please confirm, whether the one sold at lefdal is single or dual sim? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 24. november 2014 Rapporter Del Skrevet 24. november 2014 Editors' choice award hos Androidauthority.com: http://www.androidauthority.com/?q=Huawei+ascend+mate+7+ Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. november 2014 Rapporter Del Skrevet 24. november 2014 It actually looks like the memorycard tray isn't similar to the tray that is shown in the link above :-( Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Da har endelig Amobil testet Mate 7. God kritikk, men uenig angående fingerscanner. Funker i 29 av 30 ganger hos meg. Angående batteri, sjekk bildet Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Alle andre skryter jo av fingerscanneren i mate 7 og kaller den markedets beste.... Journalistene fikk med seg hvert sitt eksemplar hjem under lanseringen av telefonen så mulig det er noe der? Batteri tiden virker jo enestående... Lenke til kommentar
blutut Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Fingerscanneren funker utmerket :-) Lenke til kommentar
warioman Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Hæ?? Dårlig skjerm? Hvor har du det ifra?? Har hatt Note 3 og har LG G3 med 2K og IPS. Denne er vel så bra og er kjempebra. Skjermen er noe av det viktigste for meg og den står ikke tilbake for noen andre, foruten 2K Amoled som Note 4. Jeg ser ikke forskjell På 2K og Full HD 4K mente du. Note 4 og g3 har Quad HD skjerm(også kalt 4K), som er 4 ganger full hd. På så små skjermer er det vanskelig å se forskjell, men er du glad i skjerm så klarer man det nok. Jeg står nok over disse nye modellene, og venter til 4K blir vanlig i skjerm. Slik det er nå er nok mye av prisen akkurat der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 QHD er ikke 4x Full HD, men 4x "HD-ready" Altså 4x 720. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 QHD er ikke 4x Full HD, men 4x "HD-ready" Altså 4x 720. Sikker på det? Ser mange er uenige om akkurat det. Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Four times the resolution of HD, or least 1440 x 2560 pixels. This is a very high resolution found in high-end flat-panel display screens, including in phones. The minimum HD resolution is 720 x 1280 pixels (commonly known as 720p.) Quad HD doubles that in each dimension, resulting in four times as many pixels across the whole area. It's the equivalent of four 720p images/screens laid out in a 2x2 grid. Quad HD has more pixels (greater resolution) than Full HD (1080p), but not as many as 4K. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Flugger hadde ett bra svar på dette. Om man tar frem kalkulator ser man og at det stemmer. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Er alle fremdeles veldig fornøyd med denne?Lefdal har tilbud til 3500,- igjen i dag, så lurer på å ta turen og bytte ut min slitne Samsung Note 1 (N7000).. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg anbefaler den. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Flaks, for det ble kjøp i går Kan man slå på fler-vindu split-screen noe sted uten å måtte roote og ROMe? (Kommer fra samsung note, og det kan være veldig praktiskt )Og, finnes det noe kjekt tilbehør til denne?Skulle gjerne hatt et skin m/tastatur, og er det noen som har begynt å selga "Extra life" eller hva det var ørepluggene med støykansellering ble kalt i amobil sin test? Oppdatering, allerede droppa den i bakken og ødelagt (heldigvis bare) skjermbeskytteren, og noe småskrap i ramma.. Så da må jeg finne ny skjermbeskytter.. Forøvrig noen som har prøvd noe av plastikk-dekslene til mate 7, erfaringer? Endret 18. desember 2014 av GKSaue Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2015 Noen som har hørt noe om Lollipop til denne? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke hørt noe men det er ikke noe hast! Har Lollipop på G3. NRK appen funker ikke TV2 Sumo funker ikke Batteriet er dårligere Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 26. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2015 Er det noen som har fått til å bruke dual sim på denne? Sitter å vurderer å bestille en, men jeg blir ikke helt klok av googling heller... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg tror aldri jeg har hatt en mobil jeg har vært så fornøyd med som denne. For meg er kameraet det eneste som drar ned. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Original-launcheren liker jeg ikke. Har prøvd Go, men småting jeg ikke liker der og. Har nå prøvd Nova, men den krasjer... Noe annet bra å prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå