Gå til innhold

Huawei Ascend Mate 7


Anbefalte innlegg

Bestilte denne igår på elkjøp sin "happy hours". Måtte ut med 3495,-. Slik jeg har lest av tester så er dette en meget kapabel phablet å til den prisen ser det ut som det er bra valuta for penga :) Hva tror folket? Flere som har forhåndsbestilt?

 

Sniktitt amobil

 

- 6 tommer

- Metallramme og 83% skjermoverflate

- 360° fingeravtrykksensor

- Batteri på 4100mAh (!)

- 13mpx kamera fra Sony. 5 mpx frontkamera

hw_366496.jpg

290133-12.jpg

 

http://youtu.be/MsBQHQc70aU

 

edit: la inn review video

Endret av Kenney87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vurderer denne selv sammen med note4, nexus6 og lenovo vipe.

Hold oss gjerne oppdatert om dine synspunkter på denne telefonen er du snill.....

 

Det mest negative jeg har lest om telefonen er alt skrapet Huawei har puttet inn i telefonen men det lar seg jo lett løse med tiden når det lages gode custom roms.

Endret av jan-otto
Lenke til kommentar

Samme tilbud på Elkjøp nå. Har LG G3 som er bra BORTSETT fra at jeg irriterer meg grønn over at den slår seg av! Den har sikkert slått seg av 10-15 ganger. Vanligvis når jeg ringer ut, men også når det kommer SMS inn. Har hatt lyst på Note 4 og Nexus 6, men syns Note 4 er dyrere enn det er verdt å betale nå. Nexus 6 kommer nok og til å falle i pris om ei stund. Kommer nok til å savne den høye oppløsningen på G3, men til 3500 vil jeg prøve denne.

Kommer til å savne trådløs lading fra G3 og...

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Samme tilbud på Elkjøp nå. Har LG G3 som er bra BORTSETT fra at jeg irriterer meg grønn over at den slår seg av! Den har sikkert slått seg av 10-15 ganger. Vanligvis når jeg ringer ut, men også når det kommer SMS inn. Har hatt lyst på Note 4 og Nexus 6, men syns Note 4 er dyrere enn det er verdt å betale nå. Nexus 6 kommer nok og til å falle i pris om ei stund. Kommer nok til å savne den høye oppløsningen på G3, men til 3500 vil jeg prøve denne.

Kommer til å savne trådløs lading fra G3 og...

 

Du har jo garantert en feil på din G3, for den skal jo ikke slå seg av.

Kjør en factory reset, og om det ikke hjelper så lever den inn på garanti.

Lenke til kommentar

Nå er vel Huawei sitt skin det som er mest kritikkverdig med denne telefonen men det kan heldigvis lett ordnes.

Uansett er dette noe de fleste produsenter legger inn i telefonene så en blir nødt til å roote de men det er heldigvis ett lite problem.

Mate 7 vil jeg gjette bør få ett bra utvalg i custom rom's så det behøver nødvendig vis ikke være noe negativt.

Uansett er det alltid greit og vente en god stund før en rooter slike telefoner da finnes gode stabile room.

Med min note3 ventet jeg ca 7 mnd før jeg rootet men da begynte samsungen å bli så treg at den omtrent knirket også....

Mate 7 med Stock android pluss fingerscanner må bli en kjempe combo....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Åssen blir en Note 3 så treig av seg selv? Opplever ikke sånt på hverken iPhone eller Windows Phone. Er dette en svakhet i Android som gjør at systemfiler og mapper blir for store slik som på Windows PC?

 

Har selv en Galaxy S5 nå, og jeg håper da at den ikke blir treig av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...