Gå til innhold

Huawei Ascend Mate 7


Anbefalte innlegg

Da har endelig Amobil testet Mate 7. God kritikk, men uenig angående fingerscanner. Funker i 29 av 30 ganger hos meg.

Angående batteri, sjekk bildet :)

 

 

Har du wifi og mobildata aktivert når du får såpass lang batteritid? Min bruker mye strøm, går fra 100 til 85% på litt over 1,5 time i standby..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har lagt merke til at det er noen "hvite flekker" på skjermen, som irriterer meg. Dette er et område som synes lettere når det er lyse og hvite bakgrunner, på skjermen. De er ikke så veldig lette å se, men når jeg først vet de er der, så plager de meg..

Noen som vet hva dette er for noe?

 

Vurderer å ta telefonen med tilbake til butikken for å reklamere på det, men vet ikke om det er OK i øynene til selgeren å reklamere på noe så lite og ubetydelig som dette.

 

Mobilen ble kjøpt som utstillingsmodell, så jeg håper det er vanlig garanti på den.

Endret av muummi
Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen her som vet om det er mulighet for å få mms kvaliteten på denne noe bedre?

Får kun sendt 5-6 sekunders videoer i 1845 kvalitet og alle bilder jeg sender blir nedskalert, finner ikke noe logisk løsning på dette og det er litt irriterende.. Feks at jeg har bedre kvalitet på Snapchat videoer enn videoer via mms..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mate er den beste jeg har hatt. Kanonbra skjerm, fantastisk byggekvalitet,fantastisk batteri, bra lyd etc etc.

 

Skjermen er bedre enn Nexus 6 som var gulaktig. Dårlig inn synsvinkel hvor skjermen ble blå. Mate er mye bedre. Svart er svart og hvit er hvit. Angrer ikke ett sekund på at jeg gikk tilbake.

 

Fantastisk telefon. P7 er også veldig bra. Honor har jeg ikke testet men Huawei er virkelig i siget

Lenke til kommentar

Kanskje jeg burde se litt på denne. Finnes den i forskjellige farger? Tror man får denne for rundt 350 nå

 

Mate er den beste jeg har hatt. Kanonbra skjerm, fantastisk byggekvalitet,fantastisk batteri, bra lyd etc etc.

 

Skjermen er bedre enn Nexus 6 som var gulaktig. Dårlig inn synsvinkel hvor skjermen ble blå. Mate er mye bedre. Svart er svart og hvit er hvit. Angrer ikke ett sekund på at jeg gikk tilbake.

 

Fantastisk telefon. P7 er også veldig bra. Honor har jeg ikke testet men Huawei er virkelig i siget

Lenke til kommentar

Ja tenkte på mate 7. Ja så den koster 3990 nå. Mulig jeg må få en en butikk som har denne så jeg kan klå litt

 

Mate 7?

Kommer i hvit med sølv bak og svart med mørk bakside. Finnes en i gull med 3GB RAM og 64GB minne, men den selges ikke i Norge. Billigst nå er 3990,- men er på kampanjer til 3590,- med jevne mellomrom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...