Gå til innhold

Huawei Ascend Mate 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hæ?? Dårlig skjerm? Hvor har du det ifra??

 

Har hatt Note 3 og har LG G3 med 2K og IPS.

 

Denne er vel så bra og er kjempebra. Skjermen er noe av det viktigste for meg og den står ikke tilbake for noen andre, foruten 2K Amoled som Note 4. Jeg ser ikke forskjell På 2K og Full HD

4K mente du. Note 4 og g3 har Quad HD skjerm(også kalt 4K), som er 4 ganger full hd.

På så små skjermer er det vanskelig å se forskjell, men er du glad i skjerm så klarer man det nok.

 

Jeg står nok over disse nye modellene, og venter til 4K blir vanlig i skjerm. Slik det er nå er nok mye av prisen akkurat der.

Lenke til kommentar

Four times the resolution of HD, or least 1440 x 2560 pixels. This is a very high resolution found in high-end flat-panel display screens, including in phones.

The minimum HD resolution is 720 x 1280 pixels (commonly known as 720p.) Quad HD doubles that in each dimension, resulting in four times as many pixels across the whole area. It's the equivalent of four 720p images/screens laid out in a 2x2 grid.

 

Quad HD has more pixels (greater resolution) than Full HD (1080p), but not as many as 4K.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flaks, for det ble kjøp i går :xmas:

 

Kan man slå på fler-vindu split-screen noe sted uten å måtte roote og ROMe? (Kommer fra samsung note, og det kan være veldig praktiskt :) )

Og, finnes det noe kjekt tilbehør til denne?
Skulle gjerne hatt et skin m/tastatur, og er det noen som har begynt å selga "Extra life" eller hva det var ørepluggene med støykansellering ble kalt i amobil sin test?

 

 

Oppdatering, allerede droppa den i bakken og ødelagt (heldigvis bare) skjermbeskytteren, og noe småskrap i ramma.. Så da må jeg finne ny skjermbeskytter.. Forøvrig noen som har prøvd noe av plastikk-dekslene til mate 7, erfaringer?

Endret av GKSaue
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...