Gå til innhold

Steam lar deg spille 10 spill gratis fra i dag og ut helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg tenkte å teste ut GRID2, men når jeg trykker på 'start spillet' kommer det opp en rask slik steam rute som sier ser etter oppdateringer, og så skjer det ikke mer. Sjekket med Dont starve også og her gjorde også spill spillet knappen noe...

 

Noen som har fått dette til å fungere?

samme problemet. Prøver med X-com. Skjer ingenting når jeg trykker på play knappen

 

Har spillet blitt lastet ned? Det ligger under Library/ Downloads i så fall.

Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene ;)

 

Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden :)

Dette er ikkje alltid sant, dessvere slitter steam med at den gir forsiden ser ut som koster bedre men når kommer til kassen er den faktisk dyrere eller same som euro prisen....testet først om var pågrunn av brukte paypal men så brukte bankkort så . dessvere det negative som kommer frem at man må passe på at prisen er rett i kassen også

 

 

Det er noe alle burde gjøre i hverdagen, spesielt dagligvarebutikker! Har begynt å følge litt ekstra med i det siste året, overraskende mye som er feil priset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...