Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Har noen erfaring med preparatet Vimovo?


jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Vimovo fast. Har ikke merket noe til bivirkninger. Hvis du går opp i vekt, er kaloriinntaket høyere enn forbrenningen din. Du må justere hvor mye du spiser.

 

 

Hvis du ikke liker Vimovo, spør legen etter Arcoxia. Dette fungerer veldig godt mot leddsmerter for meg. Fungerer bedre enn Vimovo mot betennelse, så det er verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Vimovo fast. Har ikke merket noe til bivirkninger. Hvis du går opp i vekt, er kaloriinntaket høyere enn forbrenningen din. Du må justere hvor mye du spiser.

 

 

Hvis du ikke liker Vimovo, spør legen etter Arcoxia. Dette fungerer veldig godt mot leddsmerter for meg. Fungerer bedre enn Vimovo mot betennelse, så det er verdt å prøve.

Da blir det Voltaren. Den har ikke vektøkning som bivirkning. Det er nok bivirkninger på alt. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har startet med vimivo, 1-2 tab letter/ døgn. Kjenner liten virkning eller bivirkning foruten litt magesmerter, litt liten matlyst, og at ledd ikke hovner så raskt opp ved bruk/ belastning. Hvor lenge bør jeg prøve ut? Kan jeg forvente at de hjelper med å døyve smerte etterhvert ? 

 

Lenke til kommentar
Leamusa skrev (På 30.8.2020 den 9.35):

Jeg har startet med vimivo, 1-2 tab letter/ døgn. Kjenner liten virkning eller bivirkning foruten litt magesmerter, litt liten matlyst, og at ledd ikke hovner så raskt opp ved bruk/ belastning. Hvor lenge bør jeg prøve ut? Kan jeg forvente at de hjelper med å døyve smerte etterhvert ? 

 

Liten matlyst er ikke det verste man kan få. Hva er best av Vimovo eller Voltaren. Voltaren vet jeg virker. Jeg har artrose i ankelen. 

Og går mye for å holde vekta, da går det utover ankelen. Den er stivet av etter et stygt brudd i 1977. Og Paralgin Forte hjelper godt. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...