Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mista motivasjon til å spille, noen tips til lag? Ikke PL. Der jeg kan vinne serien innen 3-4 sesonger feks.

Velg et lag på nest øverste nive i enten Tyskland eller Spania. Da har du en del utfordringer. England er veldig enkelt fordi man får så sykt mye penger i TV-rettigheter, så selv om man er et av de dårligere lagene i Premier League, så rutter man med utrolig mye penger.

Endret av Shi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har mista motivasjon til å spille, noen tips til lag? Ikke PL. Der jeg kan vinne serien innen 3-4 sesonger feks.

Norwich er et spennede lag! Mange talenter.

 

Litt lei av England, men gir Norwich et forsøk  :) takk.

 

Er et lag med mye potensial ihvertfall :) Men penger er det vel mindre av.. :)

Lenke til kommentar

Kan melde om at thorgen hazard foreløpig ikke leverer helt som forventet i fullham championship. Bruker han som trequarista, men lurer på om jeg får aktivert han bedre som den kreative drivkraften jeg ønsker at alt skal gå igjennom om jeg bruker han som fremskutt playmaker. Noen som vet om det kan stemme?

 

Han har bare vært i klubben 1,5 måneder. Kanskje det tar lang tid for nye innkjøp å spille seg inn?

 

Ellers har det akkurat løsnet for den nye spissen richario zivkovich. 4 kamper uten mål før han akkurat puttet 4 mot Bolton. Bruker han som ensom måltid. Ser på diverse forum at han kan bli sykt bra.

Lenke til kommentar

hahah lool , 3 kamper igjen av sesongen, møter på DERBY, har ikke tapt til nå i sesongen, selvfølgelig kom den nå(nå skal det sies jeg stilte med ett "b-.lag" men de pleier å ha god kontroll, hadde 30 sjanser, de hadde 5, 2 på mål, dn ene gikk selvfølgelig inn 2 min før slutt, invincibles drømmen ble knust :(:p

Lenke til kommentar

Poenget er vel det at han er 17..

God tid på å utvikle seg da, og svært gode stats for en 17-åring.

Poenget er vel det at han er 17..

God tid på å utvikle seg da, og svært gode stats for en 17-åring.

God tid, men mest sannsynligvis ikke så mye han kan utvikle seg heller. Min erfaring med supertalenter er at de blir tidlig nesten ferdig utviklet. Endret av Shi
Lenke til kommentar

Min island save puffer å går. Klarte å kvalifisere meg til CL gruppespill denne sesongen. Gikk fra -1mill til +65 mill hehe.

 

Sliter med å beholde spillere da, men bruker den gamle Rosenborg taktikken, henter alt av talent i ligaen til meg xD

 

Edit: Del Pieeroooo, assistent ^^, han spilte fortsatt i India, men ville ikke ha spiller kontrakt for meg :(

post-262771-0-01167300-1431372288_thumb.jpg

post-262771-0-12307000-1431372293_thumb.jpg

post-262771-0-87911900-1431387279_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...