Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Noen som snøring på dette problemet her? FM fryser i vindu-modus hos meg. Fullscreen fungerer helt fint, men etter ca 30 sekunder i vindu-modus fryser det og hele pcen fryser så jeg må ta en hard restart av pcen.

 

Høres rart ut, aldri opplevd det selv, og jeg spiller i vindu-modus. Er ikke dataekspert, men kan jo være noe med innstillingene dine på dataen. Om du lastet ned spillet ulovlig kan det være derfor. Husker en kompis meg av lastet ned et FM ulovlig, låste seg på spesielle tidspunkt eller under enkelte innstillinger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeeez, noen spillere altså :nei:

 

kommer her og sier at han vil til en større klubb, siden han føler min ikke oppfyller ambisjonene hans. fair enough, vi har liksom bare vunnet tippeligaen 3 ganger på rad. lover han å vinne cupen i løpet av denne sesongen, dette akseptere han. 3 dager senere (!!) ber han om en overgang, grunnet at vi ikke oppfyllet kriteriet hans :hm:  :eek:  sliter litt med den home-grown greia i Norge, ellers hadde jeg solgt han med en gang :hrm:

Lenke til kommentar

Hei, jeg er "helt ny" på FM. Har ikke spilt det på noen versjoner nå. Hva er greia med at man får helt massivt mye i innboksen sin? Hver gang jeg trykker på fortsett kommer 70-150 nye meldinger. Har prøvd å skru av alt under subscriptions, uten at det hjelper.

 

e: Jeg opprettet en ny save og alt fungerer som det skal nå, etter at jeg valgte default på subscriptions. Jeg hadde tydeligvis klart å opprette en egen shortlist på den andre saven. Noen som vet hvordan jeg fjerner den?

Endret av Schaadenfreude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om du ikke allerede har gjort det, forsøk å reinstallere spillet. Om du ikke tok en "clean install"  av Win 10 er det ikke utenkelig med slike problemer.

Lenke til kommentar

Om du ikke allerede har gjort det, forsøk å reinstallere spillet. Om du ikke tok en "clean install"  av Win 10 er det ikke utenkelig med slike problemer.

Lastet bare ned Windows 10 updaten når den ble tilgjengelig i dag, og innstalerte den på vanelig måte :) men kan prøve å re-innstalere spillet :)

Lenke til kommentar

Får opp samme feilmeldinga når jeg starter FM 15. (det har skjedd etter Windows 10 updaten). Re-innstalerte spille i går, å da fungerte det igjen, men i dag fekk jeg opp samme feilmeldingen igjen. prøvde å Re-innstalerte spillet igjen men fekk da opp feilmeldingen.
Feilmeldingen ser du i det 4.utlegget lenger oppe.​
  ​

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har sett et par andre ha samme problem, men har ikke hørt om noen fix ennå. Du kan prøve å kjøre spillet i kompitabilitetsmodus. Finn fm.exe, høyreklikk og velg egenskaper. Under Kompatiblitet velger du Windows 8 eller 7.

Lenke til kommentar

Prøvde det :( men funket fortsatt ikke :( innstalerte steam på nytt også, men eneste muligheten no er vell å gå tilbake til Windows 7? men rart at jeg har gammlere spill som fungerer så lett som ingenting på Windows 10, men ikke Fm 15 :S
Men takk for hjelpen :)

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det virker som dette spillet har noen problemer med Win 10. Spillet vil gjerne ikke starte, og de som har komt i gang med spillet opplever problemer med å lagre spillet. Så foreløpig er trolig best for FM-spillere å holde seg unna Win 10.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...