Gå til innhold

Tips til nytt PC spill?


Anbefalte innlegg

Ikke fått spilt på PC en stund nå, men nå er jeg klar igjen. Men hva i huleste skal jeg spille?

 

Spiller mye på konsoll så er ute etter noe som er unikt og som bare må oppleves å spilles på en PC. Men hva??

 

Noen som vil komme med noen tips til hva jeg burde sjekke ut. Alt ifra Indie til AAA er interessant. Bare det er noe unikt til PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, har spilt det endel, og synes det er morro, særlig nå etter tanks blei i HD og noen nye maps og forandringer.

 

Let me know if u wanna play :)

 

Takk for det. Ikke umulig at jeg laster det ned igjen og huker tak i deg :)

 

wasteland 2 virker veldig gøy. har spilt i 15 timer tilsammens nå å storkoser meg

 

Det er også et spill som virker spennende. Skjønner at det er noe fansen av det første har ventet veldig lenge på? Har ikke spilt det første så dette er nytt for meg. Skal se om jeg finner noen som streamer og titte litt. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

 

Okey, har spilt det endel, og synes det er morro, særlig nå etter tanks blei i HD og noen nye maps og forandringer.

 

Let me know if u wanna play :)

 

Takk for det. Ikke umulig at jeg laster det ned igjen og huker tak i deg :)

 

wasteland 2 virker veldig gøy. har spilt i 15 timer tilsammens nå å storkoser meg

 

Det er også et spill som virker spennende. Skjønner at det er noe fansen av det første har ventet veldig lenge på? Har ikke spilt det første så dette er nytt for meg. Skal se om jeg finner noen som streamer og titte litt. Takk for tipset :)

 

Det er bare å gjøre, send meg bare en PM du, så kan vi ta noen kamper:)

Patch 9.3 er ute nå, kanskje du skal slå til? ;)

Lenke til kommentar

Middle Earth Shadow of Mordor og kanskje Thief ?

Litt usikker på hva du liker, men det er utrolig mye drit av spill ute å lusker.

Spill som mange spiller på pc er: CS:GO, LoL, Arma III (krever en veldig bra pc for å spille) osv osv...

Tipper du har hørt om de fleste MMORPG spillene WoW osv... Men vil anbefale deg å ta deg en tur inn på http://www.twitch.tv/directory og se hva folk spiller og hvordan man kan spille det.

Lenke til kommentar

Ikke fått spilt på PC en stund nå, men nå er jeg klar igjen. Men hva i huleste skal jeg spille?

 

Spiller mye på konsoll så er ute etter noe som er unikt og som bare må oppleves å spilles på en PC. Men hva??

 

Noen som vil komme med noen tips til hva jeg burde sjekke ut. Alt ifra Indie til AAA er interessant. Bare det er noe unikt til PC.

 

Noen unike spill :

 

Project Zomboid , Utrolig vanskelig (til tider) Zombie overlevelse spill hvor man kan bygge og gjøre alt mulig for å overleve , tidlig beta / alpha så ikke ferdig enda. Du betaler for å støtte videre utvikling.

 

Dwarf Fortess ( Lurt å starte med Dwarf Fortress Starter Pack ) , genialt ASCII spill hvor du enten styrer en Roguelike helt i en generert verden som du selv lager og tilpasser eller du kan designe et eget Fort for dvergene dine og se hvor lenge de kan overleve om du gjør det riktig. Har trolig brukt flere hundre timer over et par år på dette spillet og går ikke lei , de siste oppdateringene har derimot gjort spillet tregt så det kan være lurt å vurdere å teste ut 34. utgaven først ).

 

Kan også som mange andre her anbefale på det sterkeste Wasteland 2!

Lenke til kommentar

Flagship ett FPS/(1st person perspective) Der du Commanderer ditt eget "kamp skip/battleship" fra broen, enten det er i kamp eller finne ressurser fra planeter / eller utvinne ressurser fra gruvedrift og eller sette skip på en kurs til en planet ellerhvilken rettning du vill.







https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/587/643/03096157ad2d062aafe5f31697823569_large.jpg?1410806181


Liker du dette litt ? stikk på siden dems og back dem!

Problemet er vell at du må vente litt for å spille ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...