Gå til innhold

Forza Horizon 2

Hakonnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er kjøringen i regn?

Relativt realistisk. Du merker i hvert fall godt forskjellen fra tørt til vått. Økt bremselengde, større sjanse for overstyring, generelt vanskeligere å ha kontroll.

Skrevet

Tok meg selv i å sitte i 30min og bare ligge sidelengs i ei rundkjøring i går, endte med at 5 andre sto parkert rundt og kikka, haha :p

hahaha.. Gjør det hver gang selv når jeg bare trenger noen poeng til eller virkelig vil ha en perk. Sideswipe på hvert eneste skilt og lyktestolpe :-P

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Blir vel tilbakestilt en gang i uken tror jeg i og med tiers er basert på exp tjent opp iløpet av uka.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Ja, er vel en del av planen. Ser den første bilpakken kommer ut i dag også, uten at kommer på hva den innholdt annet enn en ny BMW

Skrevet

Få mest mulig XP, så tar vi klubben opp i en høyere tier. Jo høyere tier/liga, jo mer XP-bonus (og CR?) på hvert medlem.

Syns den første pakken var relativt uinteressant. Var vel en BMW M5 og en Jaguar F-Type av det som var interessant.

Skrevet

Noen som har ratt/pedaler til XBO? Hvilke bruker dere? Ser Komplett har 2stk. Mad Catz og Thrustmaster.

Jeg har ikke hatt noe slikt siden jeg hadde PS2 for mange år siden. Hvilke av disse ville dere anbefalt? Og så må jeg ha en stol til dette..ser det er noen å velge blant. Det er sikkert bare å ta en...

Skrevet (endret)

Bruker Thrustmaster selv.. Meget fornøyd med det. 6-trinnskasse og clutch på vei i posten.

Bruker også Wheelstand Pro, om du har en god kontorstol og ikke vil ha en egen stol til rattet.

Endret av RunRookieRun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...