Gå til innhold

Kan jeg bytte Destiny tilbake for salgsverdien hos Gamestop?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte Destiny den 9.9.14 (dagen det kom ut), og nå har jeg kommet til konklusjonen om at jeg gjerne vil ha byttet spillet inn igjen.

Det jeg lurer på er om at jeg kan få byttet det inn og få like stor sum tilbake som jeg kjøpte det for (599kr)?

Spillet er allerede blitt åpnet og brukt, men jeg har kvitteringen som jeg fikk da jeg kjøpte spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nei

:(

 

Noe mer info enn bare nei?

 

Hvorfor i all verden skulle du fått full pris tilbake for et brukt spill? Like idiotisk som å spise opp et brød for å spørre butikken om du kan få pengene tilbake.

 

Selg det på Finn.no

 

"Like idiotisk som å spise opp et brød for å spørre butikken om du kan få pengene tilbake" Ro ned sinnet.

 

Lurte på om det gikk på norske bytteregler, eller noe slikt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei

:(

 

Noe mer info enn bare nei?

 

Hvorfor i all verden skulle du fått full pris tilbake for et brukt spill? Like idiotisk som å spise opp et brød for å spørre butikken om du kan få pengene tilbake.

 

Selg det på Finn.no

 

"Like idiotisk som å spise opp et brød for å spørre butikken om du kan få pengene tilbake" Ro ned sinnet.

 

Lurte på om det gikk på norske bytteregler, eller noe slikt.

 

Desverre er det ingen bytterett på brukte spill i Norge eller resten av verden(kun uåpnet spill), - da spillet har i praksis mistet sin verdi med engang det er brukt.

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte Destiny den 9.9.14 (dagen det kom ut), og nå har jeg kommet til konklusjonen om at jeg gjerne vil ha byttet spillet inn igjen.

Det jeg lurer på er om at jeg kan få byttet det inn og få like stor sum tilbake som jeg kjøpte det for (599kr)?

Spillet er allerede blitt åpnet og brukt, men jeg har kvitteringen som jeg fikk da jeg kjøpte spillet.

 

Dessverre, da ville butikken gått i tap siden de ikke kunne solgt det ut igjen til samme pris.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Desverre er det ingen bytterett på brukte spill i Norge eller resten av verden(kun uåpnet spill), - da spillet har i praksis mistet sin verdi med engang det er brukt.

Du har ikke noen bytterett på uåpnede spill heller. Det er ingen angrerett på kjøp i butikk.

 

At noen butikker tar uåpnede varer i retur er ren service fra deres side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk bra service på Gamestop, jeg hadde kjøpt Ninja Gaiden 2 brukt for 99,- kom hjem, spilte det også kræsjet spillet konsollen på samme sted hver gang. Jeg gikk tilbake dagen etter, fortalte problemet, så bare henta han et helt nytt NG2 i plastinnpakning fra hylla og sa værsågod. Han ringte ikke sjefen eller noen for å spørre hva han skulle gjøre.

 

Det var mens NG2 enda var ganske nytt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...