Gå til innhold

– Apple Watch vil ødelegge sexlivet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Apple Watch vil ødelegge sexlivet ditt"

 

Er en veldig stor forskjell på hva denne overskriften sier og hva sexologen skrev på Twitter. Å si at noe kan distrahere deg og at noe vil ødelegges er så sykt forskjellig at jeg ble lei meg på TEK's vegne av å lese denne artikkelen

 

Hun har også bare skrevet denne ene Twitter-meldingen, eller?

 

Vel, TEK har tatt "klikk klikk cash" overskriftene til nye høyder med denne :thumbdown:

 

Edit; Litt skrivefeil der ja :D

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er vel ikke lenge før vi får en utgave av denne artikkelen myntet på single...

 

"Sexlivet ditt vil ødelegge Apple Watch"

 

:tease:

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Tar jo selvfølgelig av klokka/legger vekk tlf/rar av skoene osv før man setter igang, med mindre det kanskje er snakk om en kjapp en :p Hvis man bryr seg så lite om akten at en syntes det er greit å sjekke mobilen, tror jeg nok ikke det forholdet har det så bra uansett.

 

2014 og du bruker ikke en app som registrerer antall jukk, tid, stønn, daskefrekvens og alle de andre variablene som et samleie består av? Sex handler i dag ikke lenger om nytelse, men om ytelse. "Var deg godt for deg også? I følge appen så var det 2,4% bedre for deg denne gangen! Ny rekord, gratulerer! :D" Du vil vel ikke bli forbikjørt på kjønnsmarkedet, vil du vel?

 

Før så kunne du kanskje nyte en mosjonstur i skogen, men i dag så er det rundetider, kondomdrakt, nanokarbonsko og pulsklokke linket til appen på mobilen som gjelder. Da har man ikke tid til å stoppe for å lukte på blomstene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...