Gå til innhold

Aston Villa - Arsenal, lørdag 20.09 kl 16:00

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Aston Villa - Arsenal

lørdag 20.09 kl 16:00

Villa Park, Barclays Premier League

Dommer: Mike Jones

Aston Villa:

Etter en strålende 1-0 seier over Liverpool forrige søndag, har Aston Villa hatt en hel uke på å forberede seg på hjemmekampen mot Arsenal. Er ubeseiret i ligaen og ligger 2.plass med 3 seiere og 1 uavgjort. Kozak og Benteke er skadet, og er utilgjengelige. Kaptein Ron Vlaar er usikker, og stiller sannsynligvis ikke fra start. Ellers så er troppen skadefri.

Guzan

Hutton-Baker-Senderos-Cissokho

Westwood-Cleverley-Delph

Richardson

Agbonlahor-Weimann

Arsenal:

Etter en mer enn godkjent 2-2 kamp mot Manchester City på Emirates Stadium på lørdag, ble den forestillingen overskygget av et pinlig 0-2 tap mot Dortmund i midtuken. Ble regelrett rundspilt av et aggressivt og godt forberedt Dortmund lag. Er også ubeseiret i serien, men har kun én seier. Debuchy, Gnabry, Giroud, Walcott, Monreal og Sanogo er ute med skade, mens Wilshere. Flamini og Chambers er klare etter skader forrige helg og i midtuken.

Szczęsny

Chambers-Mertesacker-Koscielny-Gibbs

Arteta

Sánchez-Wilshere-Ramsey-Özil

Welbeck

------------------------------------------------------------------------------------------------

COYG!

Arsene_Wenger_1882118a.jpg

Endret av cfthompson
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror også vi vinner 3-0. Selv om de er på andreplass i ligaen, så har de vært langt fra imponerede, vært heldig og kun scoret 4 mål. De har Senderos i forsvar for faen. Dette blir lett.

Håper dog vi har fikset problemene våres på dødballer. AV virket småfarlige på de mot Liverpool.

Skrevet

Hvis ikke Wenger gjør noen drastiske forandringer fra forrige kamp så blir det vel UB. I beste fall vinner vi med ett mål. Tviler på målfest fra vår side.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ingen lett kamp å spå, så da skal jeg bare lene meg tilbake å titte på.

Skrevet

Jeg spår Arsenal-seier med store sifre. Arsenal, som i følge noen har verdens beste spillere i omtrent alle posisjoner kommer til å herje her. Så det så :)

Skrevet (endret)

Vi har neppe noen mulighet til å stikke av med 3 poeng her. 1 poeng er kanskje realistisk. Villa har sluppet inn 1 mål på 4 kamper. Det er helt vanvittig imponerende. Scorer ikke så mye dog og det er derfor jeg tror 1-1 kan være en mulighet.

Likevel tror jeg vi taper 2-1. Hvorfor? Vi er i grusom form, spillerene har null selvtillit. Vi har blitt overkjørt i de fleste kampene vi har spilt denne sesongen. Villa er nok fulle av selvitllit etter å ha slått Pool på imponerende vis på Anfield. De har alt å vinne. Det er bare å presse høyt i banen så får vi panikk og slår langt.

Endret av Benbjo
Skrevet

Hva skjer om vi får en skade i forsvaret? Blir det en midstopper går sikkert Chambers inn på den plassen mens Coquelin går inn på backen. Samme gjelder sikkert om en av backene blir skadet. Grøsser av tanken på Coquelin på backen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...