Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

33s, er det bra?

edit: kjøler kun med luft, har ikke fått vannblokken enda...

post-108-1107046643_thumb.png

Endret av ADT
Skrevet

Klarte å presse en 3200 (newcaste s754) ned på 39sekkunder med stock luftkjøling (11*242) Den gikk opp på 80C, skal se hva jeg klarer å presse den ned i når jeg kjøper ferdig vannkjølingsutstyret ;)

RAM: HyperX 3200 ul @ 242mhz, 2-3-2-6

Skrevet
AMD 64 3200+ "winnie" @ 2600MHz

1024 mb ram

fikk 37 sekunder :)

37 sec var dårlig med tanke på at du kjører på 2.6 Ghz. Du burde fått 33-34 sec, men du har sikkert RAM med dårlige timings.

Skrevet (endret)

Fant ut hvordan jeg kunne få opp minnehastigheten litt: 27s Super Pi. :D

XP 64 og CPU-Z er ikke bestevenner ser det ut til, men hastighetene i ClockGen stemmer både for CPU, HTT og minne.

Endret av Kamerat
Skrevet (endret)
Nå begynner det å ligne noe her Kamerat. 27sek med en Winnie er jo bare rått  :thumbup:

Takk! :)

Ganske fornøyd med det, bare 2 sek ned til FX-55en som bare koster fem ganger så mye... :p

Endret av Kamerat
Skrevet (endret)
Fant ut hvordan jeg kunne få opp minnehastigheten litt: 27s Super Pi. :D

XP 64 og CPU-Z er ikke bestevenner ser det ut til, men hastighetene i ClockGen stemmer både for CPU, HTT og minne.

hvor mange volt gir du minne?

Endret av ADT
Skrevet
hvor mange volt gir du minne?

Sto på 3,7V, men kunne kjørt lavere med den minnehastigheten der. På 3,7V kan jeg dra minnet opp i 270MHz ca, kjørte 272MHz da jeg fikk 40k i 3DMark 2001.

Skrevet

Holder også på å teste ut en booster nå. Satte en vifte til å blåde på de da de ble merktbar varmere med booster ja. Har ikke turt å stille lenger opp enn 3.1 volt.

Noen som vet hvor mye CMX512XL brikkene av Corsair tåler?

Skrevet
38sek med AMD 3500+ "Winchester" uklokket!

Hmm.. Jeg fikk 42s med A64 "Newcastle" 3500+ uklokket.

Men så har jeg jo nettopp satt sammen systemet og ikke hatt tid til å sette minnetimings heller. Får se hva jeg klarer å tyne den til etter hvert.

Skrevet
40 sek med en athlon xp- m. hmm, ser ut som maskinen min holder stand en stund til, ikke verst for en cpu til 700,- og et hovedkort til 500,- :D

min rekk er også 40sek, dog med xp2000+ Thorton og pc2100 ram :p

Cpu til 500 og hk til 900 for over 1 år siden :)

207*12.5 @ 2.0v ram: 140 @ sucky timings 2.5-4-4-8 elns, har vært igjennom 3dmark på 212*12.5 2.05v

Kjøling er vann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...