Gå til innhold

ANMELDELSE: Destiny


Anbefalte innlegg

MMO = massive multiplayer online. Så enkelt som det, det er ikke en særskilt sjanger. Så destiny er enkelt og greit et MMO spill ettersom det føller opp kriterienne for å være det.

 

Eneste problemet er at det er ingenting, absolutt ingenting som er massive med Destiny. Tilogmed EverQuest som er 15 år gammelt er milevis mer massive en Destiny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

MMO = massive multiplayer online. Så enkelt som det, det er ikke en særskilt sjanger. Så destiny er enkelt og greit et MMO spill ettersom det føller opp kriterienne for å være det.

 

Eneste problemet er at det er ingenting, absolutt ingenting som er massive med Destiny. Tilogmed EverQuest som er 15 år gammelt er milevis mer massive en Destiny.

Har du tatt deg tid til f.eks patrol missions? Har du sjekka ut katakombene på månen? Det er jo gigantisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

MMO = massive multiplayer online. Så enkelt som det, det er ikke en særskilt sjanger. Så destiny er enkelt og greit et MMO spill ettersom det føller opp kriterienne for å være det.

Eneste problemet er at det er ingenting, absolutt ingenting som er massive med Destiny. Tilogmed EverQuest som er 15 år gammelt er milevis mer massive en Destiny.

Har du tatt deg tid til f.eks patrol missions? Har du sjekka ut katakombene på månen? Det er jo gigantisk.

 

 

Stort, ja.

 

Men det er jo bare lange ganger.

Lenke til kommentar

 

 

MMO = massive multiplayer online. Så enkelt som det, det er ikke en særskilt sjanger. Så destiny er enkelt og greit et MMO spill ettersom det føller opp kriterienne for å være det.

Eneste problemet er at det er ingenting, absolutt ingenting som er massive med Destiny. Tilogmed EverQuest som er 15 år gammelt er milevis mer massive en Destiny.

Har du tatt deg tid til f.eks patrol missions? Har du sjekka ut katakombene på månen? Det er jo gigantisk.

 

 

Det er ikke bare område men antall spillere i denne verden som mangler i Destiny. Det er vel toppen 10stk til enhver til i The Tower? Mens i et mmo så kan det være hundrevis og i mange tilfeller tusenvis.

Lenke til kommentar

 

Hva er for eksempel No Man's Sky da? Der har utviklerne selv sagt at det ikke er et MMO.

 

 

Forklaringen av hva et MMO er for noe er jo helt klart deffinert i selve ordet. Hva utviklere velger å si at spillene sine er eller ikke endrer jo ikke betydningen av det. Grunnen til at både bungie og No man's sky utviklerenne velger å distansere seg fra MMO navnet handler nok mer om at de vil ungå hele stigmaen rundt MMO som flere og flere tydligvis tror er en fullverdig spill sjanger og knytter dette sammen med tradisjonelle MMORPG som WoW , AoC , GW osv... Men det er jo bare mine tanker rundt det uten at jeg har noen form for kilder på akkurat det sistnevnte.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg startet å spille Destiny når jeg fikk kjøpt den nye Edition med alle utvidelser + Taken King. Jeg ligger litt bak, og tar ikke ting like kjapt som andre når det gjelder strategi og taktikk, og liker ikke PVP biten. Dette viste seg å være litt gøy i dette spillet faktisk.

 

Dungeons og Raids syntes jeg blir litt kleint også, når man prøver gang på gang, og etter 5 bytter sitter igjen som den siste "orginale" fra starten men også faktisk får det til. Mennesker har en tendens til å bli sinte på nye spillere siden man ikke kan alt som de kan, når man kommer slengt inn i ett nytt sted uten å ha sitti å lest i flere timer og repetert, og kan alt av taktikk og plasseringer utenatt.

 

Ja, oppdragene går litt i repeat, men for min del så er det dette som jeg liker med spillet (siden jeg liker å spille mest alene)

Oppdragene går etter story, og det er alltid en grunn for å drepe den og den personen eller finne ut det og det. Jeg ser ikke helt Åssen de kunne ha gjort dette annerledes. Skal man sammenligne Destiny mot andre store online spill, så er det Helt etter boka. Syntes man at dette ødelegger spillet liker man ikke MMO/FPS (hva det nå heter er jeg ikke sikker på) spill.

 

Jeg har spilt det litt mye i det siste, blitt litt kjedelig, men det går som regel 1-2 dager før jeg merker lysta etter Destiny griper meg. Det er like morsomt å starte igjen hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...