Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dumpet daten din hvis...


Anbefalte innlegg

Ville du dumpet daten din hvis:

 

1. Daten har jevn kontakt med sin eks. De flørter side opp og side ned på facebookveggene til hveandre. Daten sier at han / hun er ferdig med eksen sin, men de snakker visst daglig på telefon sammen, og har tatt kontakt.

 

2. Eksen bor en annen plass, og daten din kan når som helst stikke tilbake til hjemstedet. Og det virker ut til at daten har tenkt å gjøre det, selv om vedkommende sier noe annet.

 

3. Daten din kan plutselig være treig med å skrive meldinger, og virker ut til å være mer sexuellt opptatt av deg enn noe annet.

 

4. Daten er kjempepen, men du blir ulykkelig av situasjonen anngående usikkerheten. Daten er tung å prate med, og du er usikker på om daten egentlig ser for seg å være din kjæreste. Det virker så feil å spørre, for vedkommende bare kommer og går som hun eller han vil.... og du blir bare så usikker.

 

Jeg elsker datens utseende, og føler meg ekstremt tiltrukket, men er det nok?

 



Anonymous poster hash: 4649c...d9c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke det. DU har jo en del issues å work through, men det er ikke vits å ha det sånn at du ikke vet hva som skjer. Regel 1 for alle forhold bør være at begge to vet hva det er som foregår. Om du har trust issues eller hun legger opp til det er jo irrelevant, poenget er at det ikke funker, og da er det ikke vits å holde seg i noe slikt. Det blir uansett bare møl.

 

Jeg hadde lagt ned linja og sagt hvordan jeg skal ha det, så hvis det passer så er det flott, hvis det ikke er noe hun kunne tenke seg så får hun ha det så godt. Da ville det ikke funket uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det er ikke det. DU har jo en del issues å work through, men det er ikke vits å ha det sånn at du ikke vet hva som skjer. Regel 1 for alle forhold bør være at begge to vet hva det er som foregår. Om du har trust issues eller hun legger opp til det er jo irrelevant, poenget er at det ikke funker, og da er det ikke vits å holde seg i noe slikt. Det blir uansett bare møl.

 

Jeg hadde lagt ned linja og sagt hvordan jeg skal ha det, så hvis det passer så er det flott, hvis det ikke er noe hun kunne tenke seg så får hun ha det så godt. Da ville det ikke funket uansett.

Trådstarter: ville du ha fortsatt å ta kontakt med vedkommende? Det kan virke som om han vil holde på både meg og eksen sin. Så han virker som en type som sier en ting til henne, og en ting til meg for å holde på begge for å si det sånn.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

Lenke til kommentar

Ja på alle punkter.

Trådstarter: Ja jeg skulle aldri hatt sex med han så tidlig.... Så jeg gjorde en feil der. For jeg vet jo ikke hvor jeg har han..... Hva han vil? ... Greit at sexen føles ikke helt meningsløs ut heller, for den var god, men det er litt kjedelig å ha det med en som gjerne ikke setter den pris på seg som man ønsker.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

Lenke til kommentar

 

Ja på alle punkter.

Trådstarter: Ja jeg skulle aldri hatt sex med han så tidlig.... Så jeg gjorde en feil der. For jeg vet jo ikke hvor jeg har han..... Hva han vil? ... Greit at sexen føles ikke helt meningsløs ut heller, for den var god, men det er litt kjedelig å ha det med en som gjerne ikke setter den pris på seg som man ønsker.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

 

 

Mitt råd da, er å dumpe han.

 

Han får som fortjent. Og du fortjener tydeligvis noe bedre enn det. Det gjør vi alle.

 

Ikke ta til takke med slikt tøv. Livet er for kort til å sløse det bort på "player-wannabe's" og idioter. Virkelig.

Trust me.

Endret av Lady_A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja på alle punkter.

Trådstarter: Ja jeg skulle aldri hatt sex med han så tidlig.... Så jeg gjorde en feil der. For jeg vet jo ikke hvor jeg har han..... Hva han vil? ... Greit at sexen føles ikke helt meningsløs ut heller, for den var god, men det er litt kjedelig å ha det med en som gjerne ikke setter den pris på seg som man ønsker.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

 

Mitt råd da, er å dumpe han.

 

Han får som fortjent. Og du fortjener tydeligvis noe bedre enn det. Det gjør vi alle.

 

Ikke ta til takke med slikt tøv. Livet er for kort til å sløse det bort på "player-wannabe's" og idioter. Virkelig.

Trust me.

 

En som jeg kjenner, som kjenner han igjen har fortalt meg at fyren er en skikkelig fløtepus, selv om han virker "snill" ut i måten han er på når man er sammen med han. Jeg får inntrykk på at han er en usikker fløtepus, som holder på med flere "situasjoner" om gangen. Men jeg kan ta feil, men han må vise meg at det er meg han satser på hvis han skal få beholde meg.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

Lenke til kommentar

 

 

Ja på alle punkter.

Trådstarter: Ja jeg skulle aldri hatt sex med han så tidlig.... Så jeg gjorde en feil der. For jeg vet jo ikke hvor jeg har han..... Hva han vil? ... Greit at sexen føles ikke helt meningsløs ut heller, for den var god, men det er litt kjedelig å ha det med en som gjerne ikke setter den pris på seg som man ønsker.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

 

Mitt råd da, er å dumpe han.

 

Han får som fortjent. Og du fortjener tydeligvis noe bedre enn det. Det gjør vi alle.

 

Ikke ta til takke med slikt tøv. Livet er for kort til å sløse det bort på "player-wannabe's" og idioter. Virkelig.

Trust me.

 

Trådstarter: Ja , skjønner ikke hvorfor jeg alltid må oppleve slike situasjoner. Men har bestemt meg for å være mer forsiktig før jeg hopper til sengs med en mann igjen ;). Alt skjedde for fort. Han tok intiativet, og virker så utrolig interessert ut, men nå virker det som om han egentlig bare gir full faen... Vondt når slikt skjer, men noen menn er playere, men dette kan bare lede meg til en skikkelig mann som fortjener meg :).

 

Jeg kontakter han ikke igjen. Han må kontakte meg hvis han er interessert. Forløbig har han ikke skrevet noe til meg i dag, selv om han skrev at han ville skrive med meg i dag. Regner med at han er ute på byen, for han elsker å gå ut på byen i helgene....

Jeg sier ikke et eneste ord, men jeg tar tiden til hjelp og bare tenker meg videre i livet mitt. Hvis han derimot kontakter meg så kommer jeg til å være høflig, og vil han møte meg så møter jeg han, men da kommer jeg til å prate med han om dette med eksen. Jeg vil bli satt i verdi , og dette er noe jeg tror de fleste ikke ville finne seg i, verken menn eller damer ville hatt det slik.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utseende alene er ikke nok.

 

Hadde ikke funnet meg i de tingene.

Trådstarter: Ja, folk rundt meg sier at jeg alltid klarer å forelske meg i det overfladiske. Jeg er utrolig kresen. Er nok av menn som sier at de er forelsket i meg, men jeg føler ikke tiltrekning til dem. Men denne mannen følte jeg tiltrekning til ;) Og det er sjelden jeg føler den følelsen som jeg føler nå. Men er redd at han dater flere, samtidig som han har kontakt med meg. Er ikke bare eksen som jeg føler er truende, men det er det at han er hele tiden på farten ;) Han går på byn alene for så å senere på kvelden komme til meg osv.

 

Anonymous poster hash: 4649c...d9c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...