Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med folk nå da? Vi har da spilt ganske bra. Bare tilfeldigheter at det ikke var arsenal som puttet først. Arsenal desidert best først 15, etter det har det vært jevnt. City leder med ett mål på grunn av verdensklassespiller på topp. Fortsetter gunners som 15 første, så går dette veien.

 

Jepp. Arsenal har helt soleklart vært best. Synes alle har vært gode. Eneste jeg vil endre på er kanskje Gibbs inn for Monreal. Monreal er god mot de små lagene og bedre offensivt, men i storkampene føler jeg at han til tider blir slått alt for lett.

 

Også strålende fornøyd med Welbeck. Den missen var bare ren uflaks. Giroud og Sanogo hadde aldri klart å lobbe den over keeper.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

 

 

Ozil og Wilshere MÅ ut i pausen.

Jeg synes at Wilshere har vært god.

 

Bortsett fra filmingen og et par litt over the top-taklinger, så har han vært meget solid i dag, ja. Hadde uansett tatt han av/ut på kant om Özil hadde fått plass i midten igjen.

 

Håper han får høre det i garderoben. Uakseptabelt. Dog, elsker arbeidskapasiteten og smidigheten hans. Arsenalgutt og en viktig spiller. Meget god når han er i toppform. Wenger sa han manglet 10% fra toppformen. Gleder meg til han kommer dit.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvorfor start shitMonreal til fordel for Gibbs?

ShitMonreal?
Ja han roter veldig. På etterskud konstant. Chambers ville vel vært bedre og?

Har jo ikke gjort seg bort i dag da? Har vært solid i samtlige kamper han har spilt denne sesongen. Liker han jeg, men er ofte litt puslete. Chambers er ikke venstreback.

Tja, han har i alle fall vært litt på etterskudd i dag. Chambers kan vel spille venstreback også? Azpi gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...