Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Se der ja, soleklar hands.

 

Jepp så det nå. Wilshere burde vørt utvist og City burde hatt straffe. Jaja, heldige igjen da. Antall poeng vi har vært heldige på begynner å bli mye. 2 mot CP, 1 mot Everton, 1 mot Leicester og 1 i dag.

 

Faen nå må du gi deg da. Helvette til sutring fra deg idag

 

 

Kan godt gi deg resept på lykkepiller, Benbjo? For du trenger det virkelig. Makan til furting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Se der ja, soleklar hands.

 

Jepp så det nå. Wilshere burde vørt utvist og City burde hatt straffe. Jaja, heldige igjen da. Antall poeng vi har vært heldige på begynner å bli mye. 2 mot CP, 1 mot Everton, 1 mot Leicester og 1 i dag.

 

Faen nå må du gi deg da. Helvette til sutring fra deg idag

 

 

Mot Palace scorte vi 2 mål på overtid. Jeg synes det er flaks. Så kan man krangle om hvordan man ser på det. 2-2 mot Everton var vel også nokså heldig? Kan evt fjerne den fra listen, men jeg satt igjen med følelsen av at vi var heldige.

 

Mot Leicester ble vi pisset på og var heldige som fikk med oss poeng. I dag var vi også enormt heldige som fikk med oss poeng. City med 2 i stanga og skulle hatt straffe. Wilshere skulle heller ikke vært på banen til å putte.

 

Hvordan det forørvrig er sutring at vi er heldige med poeng fremstår som noe rart for meg. Det er en observasjon. Det er jo en positiv ting å ha flaks, eller? Ville selvsagt foretrukket om vi tok poeng på en overbevisende måte

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

 

Er faen forbanna. Det der skulle vært seieren i boks, så slipper vi inn ENDA et drittmål. Vi har sluppet inn alt for mange drittmål denne sesongen. Få faen orden på det!

Hva var det egentlige resultatet i dag da?

 

 

2-2

 

Hadde du aldri i livet ment om dette var Chelsea - City. Men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er faen forbanna. Det der skulle vært seieren i boks, så slipper vi inn ENDA et drittmål. Vi har sluppet inn alt for mange drittmål denne sesongen. Få faen orden på det!

Hva var det egentlige resultatet i dag da?

 

 

2-2

 

Hadde du aldri i livet ment om dette var Chelsea - City. Men men.

 

 

Jo. Ingen av målene brøt med regelboken. Alle var onside og fair.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at City sku ha hatt straffe og Wilshere utvist :) hadde han blitt utvist etter regelboka så hadde han aldri skårt det målet, som forøvrig skulle ha vært frispark til City rett før det målet kom.

 

Clattenburg var dårlig begge veier, så det har ikke noe å si. 1/10 ville gitt straffe på den handsen til Wilsh.

 

Det var en kamp om to omganger. Hvor Arsenal var deidert best i første og City best i andre. Arsenal burde vunnet men klønet det til med nok et sugent baklengs.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Fy faen så sykt å være på emirates i dag og se denne kampen... For en kamp! Helt sykt. Wilshere i andre omg... Var messi-takter på ham der i dag. Og folkens, jeg har sett en del live kamper nå, men gå og se alexis live en gang. Råeste jeg har sett. For en fotballspiller, holy shit.,satt på enden der Arsenal scorte begge i andre omg. Crazy Jack n alexis.

 

Og ja. Jeg som var på stadion. Arsenal flaks? De hadde fortjent å vinne mer enn city. Welbz i stolpen også, ikke glem. (Så den inne btw :p) Helt riktig også at debuchy skaden ødela helt stemningen på stadion og man så Arsenal spillene ble klart helt, 'flat' etter det. Og det var svakt. I tillegg til at Chambers var rusten som faen og, corneren kom også pga svakt careless spill av ham, og generelt ødela han rytmen til Arsenal forsvaret, Derfor kom det så mange sjanser til city plutselig på slutten. Men stol på meg. City hadde aldri i verden fortjent å vinne kampen. 0-1 kom også plutselig etter Arsenal var 100% det beste laget.

 

Syk PL kamp opplevelse i dag altså! Alexis banens desidert beste, hele 90 tatt under betraktning. Koscielny var også en utrolig artig spiller å se live. Herlig spillestil. Var gøy å bue på nasri :p aguero var også en fryd å se på spille. Kompany... Just one big mothafucka som Welbz fant ut igjen og igjen.

 

Der var minirapporten min. Takker emirates for meg. Nå er det videre til deilige manchester og OT <3

Endret av tc47
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fy faen så sykt å være på emirates i dag og se denne kampen... For en kamp! Helt sykt. Wilshere i andre omg... Var messi-takter på ham der i dag. Og folkens, jeg har sett en del live kamper nå, men gå og se alexis live en gang. Råeste jeg har sett. For en fotballspiller, holy shit.,satt på enden der Arsenal scorte begge i andre omg. Crazy Jack n alexis.

 

Og ja. Jeg som var på stadion. Arsenal flaks? De hadde fortjent å vinne mer enn city. Welbz i stolpen også, ikke glem. (Så den inne btw :p) Helt riktig også at debuchy skaden ødela helt stemningen på stadion og man så Arsenal spillene ble klart helt, 'flat' etter det. Og det var svakt. I tillegg til at Chambers var rusten som faen og, corneren kom også pga svakt careless spill av ham, og generelt ødela han rytmen til Arsenal forsvaret, Derfor kom det så mange sjanser til city plutselig på slutten. Men stol på meg. City hadde aldri i verden fortjent å vinne kampen. 0-1 kom også plutselig etter Arsenal var 100% det beste laget.

 

Syk PL kamp opplevelse i dag altså! Alexis banens desidert beste, hele 90 tatt under betraktning. Koscielny var også en utrolig artig spiller å se live. Herlig spillestil. Var gøy å bue på nasri :p aguero var også en fryd å se på spille. Kompany... Just one big mothafucka som Welbz fant ut igjen og igjen.

 

Der var minirapporten min. Takker emirates for meg. Nå er det videre til deilige manchester og OT <3

 

Høres gøy ut. Lenge siden jeg har vært på Emirates nå. Var det god stemning? Hørtes ut som det var temmelig god trøkk fra stadion etter 2-1.

Lenke til kommentar

Var sinnsyk trøkk i andre omgang til og med før 1-1 kom. Klikket helt på 1-1 og helt potty som de sier på 2-1. Debuchy skaden gjorde at det hørtes ut som det ble 2-2 allerede da om du skjønner hva jeg mener. Og det er vel naturlig men dårlig av Arsenal spillerne å reagere sånn som de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...