Gå til innhold

Nå er Moto 360 lansert


Anbefalte innlegg

De fleste previews som blant annet TheVerge melder jo om 12 timer på sitt eksempler av Moto360, hva LG G-Watch ligger på aner jeg ikke, men den ser jo noe større og tykkere ut så den har sikkert større batteri.

 

At LG G-Watch ser bedre ut kan jeg ikke si meg helt enig i, men ser ikke forferdelig ut den heller men når rammen er av plastikk så kan jeg garantere deg at den vil se forferdelig ut temmelig fort, plastikk på klokke fungerer ytterst dårlig da hånda de veiver mye rundt og du nesten garantert vil slå den borti noe på et eller annet tidspunkt og plastikk skaller veldig lett av osv.. Ikke føles det noe bra heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig håper jeg aldri smartklokker slår an, av den enkle grunn at jeg samler på mekaniske ur og heller vil bruke slike. Samtidig er jeg glad i gadgets og kommer til å slite med å holde meg unna om smartklokkene blir bra. Forhåpentligvis fortsetter det å se like dumt ut med smartklokke som det gjør med pulsklokke.

 

Strøm har ingenting i en klokke å gjøre, nemlig.

 

 

Jeg har allerede en klokke, den er i grunn ganske mye stiligere (helt subjektivt selvsagt) enn enhver smartklokke jeg har sett og ser aldri feil ut enten med shorts eller dress

Den klokka finnes ikke ;)

Wow så man skal utelukke ett produkt fordi du samler på mekaniske ? Den var faktisk ny.

 

Nå har vel LCD og andre digitalt klokker vært på markedet i rundt 40 år og kan ikke se at de har akkurat tatt livet av mekaniske klokker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at produktene er umodne, men synes det er vanskelig å kalle dem gen. 1, ettersom Sony hadde ute Live View (virkelig uferdig gen. 1!), Smart Watch 1 og 2, Pebble var i 2. revisjon med Pebble Steal, og Samsung har rukket fram til Gear 2 og prøvd flere OS.

 

Lol Pebble.... den teller ikke engang, den er specmessig ikke i nærheten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Neat.

 

God innsynsvinkel. Men det er vel kanskje å forvente nå til dags.

 

Ser at den er ganske massiv, der du har lagt den på siden av en allerede ganske stor(?) klokke. Reima ser ut til å være bredere, også.

 

Føles den stor på håndleddet?

 

Har lastet opp et bilde hvor den ligger ved siden av en Garmin Tactix. Den andre automatiske klokken i stål er egentlig ikke så veldig stor. Jeg har helt gjennomsnittlige håndledd og du kan se på det siste bildet jeg lastet opp at den ligger ganske fint. Heldigvis er klokken veldig lett og føles egentlig overraskende behagelig på håndleddet. Tror reimen er vanlig 22mm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Neat.

 

God innsynsvinkel. Men det er vel kanskje å forvente nå til dags.

 

Ser at den er ganske massiv, der du har lagt den på siden av en allerede ganske stor(?) klokke. Reima ser ut til å være bredere, også.

 

Føles den stor på håndleddet?

 

Har lastet opp et bilde hvor den ligger ved siden av en Garmin Tactix. Den andre automatiske klokken i stål er egentlig ikke så veldig stor. Jeg har helt gjennomsnittlige håndledd og du kan se på det siste bildet jeg lastet opp at den ligger ganske fint. Heldigvis er klokken veldig lett og føles egentlig overraskende behagelig på håndleddet. Tror reimen er vanlig 22mm?

 

Hvor i USA bestilte du den fra og hva var leveringstiden? :-)

 

Gi gjerne lyd hvordan brukstiden er på klokka når du har brukt den noen dager. Jeg ser folk på reddit rapporterer om at klokka "får bare lengre" brukstid hver dag. Jeg mistenker det kan ha en sammenheng med at den fikles mindre med etter hvert.

Lenke til kommentar

 

 

Neat.

 

God innsynsvinkel. Men det er vel kanskje å forvente nå til dags.

 

Ser at den er ganske massiv, der du har lagt den på siden av en allerede ganske stor(?) klokke. Reima ser ut til å være bredere, også.

 

Føles den stor på håndleddet?

 

Har lastet opp et bilde hvor den ligger ved siden av en Garmin Tactix. Den andre automatiske klokken i stål er egentlig ikke så veldig stor. Jeg har helt gjennomsnittlige håndledd og du kan se på det siste bildet jeg lastet opp at den ligger ganske fint. Heldigvis er klokken veldig lett og føles egentlig overraskende behagelig på håndleddet. Tror reimen er vanlig 22mm?

 

Hvor i USA bestilte du den fra og hva var leveringstiden? :-)

 

Gi gjerne lyd hvordan brukstiden er på klokka når du har brukt den noen dager. Jeg ser folk på reddit rapporterer om at klokka "får bare lengre" brukstid hver dag. Jeg mistenker det kan ha en sammenheng med at den fikles mindre med etter hvert.

 

 

Kjøpte den rett fra Motorola, så er vel $249 + frakt + ca 500 nok i toll. Så da er det ca samme pris som jeg ser Moto 360 ligger ute på Prisjakt på. Leveringstiden var på ca 1 uke.

 

Hittill er det litt tidlig å si noe om batterilevetiden annet enn at den ser ut til å holde mer enn forventet. Forøvrig må jeg si at jeg er meget fornøyd med den så langt :)

Endret av Untouchab1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valgte Moto 360 foran LG G Watch R rett og slett fordi skjermen er større, den har betydelig mindre ramme rundt, klokka rent fysisk sett er mindre og den ser mye mer classy ut enn LGs som er litt Casio G-Shock.. Plastring foran? Come on...

Har riktig nok ikke fått klokka enda, men den bør være på Posten idag eller i morgen. Metallreima (fra Pebble Steel) har derimot ankommet så jeg er klar som en slags eggetimer ;)

Utfra det jeg leser på nett er batterilevetiden god hvis man ikke har ambient mode på. Nå har jeg ikke noe behov for at klokka lyser under genser/skjorte og den skrur seg automatisk på når man tar den opp mot ansiktet så jeg anser det greit å ha ambient mode av og da er batterilevetiden utmerket. Har klokka liggende på nattbordet når jeg sover uansett om det er ei av de mekaniske eller Pebble Steel jeg har brukt så å legge 360en i ladedocken ved siden av mobilen som også har sin ladedock tror jeg skal være levelig ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt 360'en min en liten stund og jeg må si meg strålende fornøyd. Batterilevetid overgår mine forventninger en høy gang. Etter en full dag med bruk havner jeg sjeldent under 70%. Your milage will vary basert på bruksmønster selvsagt.

 

Ytelsen er god nok, selv om man merker litt lugg fra tid til annen. Heldigvis er dette en klokke og ikke et nettbrett, så interaksjonen er begrenset.

 

Det eneste ankepunktet jeg egentlig har er at jeg synes stemmestyringen kunne vært bedre. Den er litt treg og det er en ganske streng syntaks du må følge.

 

skal skrive litt mer utfyllende erfaringer på androidforum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...