Gå til innhold

Leicester City vs Arsenal FC, 31.08.2014 17:00 King Power Stadium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos med duellen der, ja.

Virket redd for å heade den ut. Få ham av.

Der skal han av ja. Elendig avgjørelse å ikke ta ham av med en gang. Skyld i målet

Skrevet

Özil må virkelig få en reality sjekk. Nei, du er ikke en av verdens beste 10'ere atm!!

Ikke i nærheten engang. Kanskje blant de dårligste i PL akkurat nå

Skrevet

Özil må virkelig få en reality sjekk. Nei, du er ikke en av verdens beste 10'ere atm!!

Jo det er han, men han spiller ikke i nummer 10 personen. Begynner å lure på hvorfor Wenger bruker han på kant hele tiden.

Skrevet

Jeg syns det er litt rart av Wenger å plassere "verdens beste" 10er i en kantrolle. Cazorla kan også spille kant, så jeg forstår ikke den taktikken helt.

Skrevet (endret)

Jo det er han, men han spiller ikke i nummer 10 personen. Begynner å lure på hvorfor Wenger bruker han på kant hele tiden.

Det er fordi han ble brukt på kant i VM. Derfor.

Endret av Adrax
Skrevet

Det er fordi han ble brukt på kant i VM. Derfor.

For det gikk jo veldig bra. Spilte akseptabelt i 1 av 7 kamper

Skrevet

For det gikk jo veldig bra. Spilte akseptabelt i 1 av 7 kamper

Da er du uenig med gutten selv. "Özil til angrep på kritikerne - Jeg er en av verdens beste tiere";

http://www.tv2.no/2014/08/30/sport/5960404

100% uenig. Han så god ut i Real Madrid, men da hadde han Ronaldo å spille med. Nå som han ikke har like gode spillere så ser han gjenomsnittelig ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...