Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

^^

1.8 volt!!!

Awesome :p

Så du er amd fanboy :O?

Han er performance fanboy!

 

(altså Intel/Nv fanboy like me) :D ^^ NEI! :dremel:

 

Edit: du er raskere enn meg til og skrive Nizzen :p

 

 

Har hatt flere Ati/amd kort enn nVidia i antall kort oppigjennom. Det er nok bare pga jeg hadde 4x5870 og 3 6970 og 6990 :p

Lenke til kommentar

 

 

 

^^

1.8 volt!!!

Awesome :p

Så du er amd fanboy :O?

Han er performance fanboy!

 

(altså Intel/Nv fanboy like me) :D ^^ NEI! :dremel:

 

Edit: du er raskere enn meg til og skrive Nizzen :p

Har hatt flere Ati/amd kort enn nVidia i antall kort oppigjennom. Det er nok bare pga jeg hadde 4x5870 og 3 6970 og 6990 :p

Atm så er jo intel og nv på toppen right? ;)

 

Om Amd kommer med gpuer som kan slå nv på strøm/kraft og pris bytter jeg. :)

Lenke til kommentar

Heldigvis ikke så data nerd at jeg må ha det siste og beste til enhver tid :p Synes nå min maskin yter ganske så bra med en I5 3570K. Byttet fra 660TI SLI til 980 egentlig mest pga varme. Bor i en liten hytte på 50kvm så ble fort varmt i kåken etter noen timers spilling med å ha to kort som står å spyr ut 80 grader. Vurderte først å gå for en 970 som er mest bang for the buck, men fikk ganske bra pris på 980en under black friday salget så endte opp med det. Så dette er faktisk mitt første møte med et kort som er i topp sjiktet :)

Lenke til kommentar

Heldigvis ikke så data nerd at jeg må ha det siste og beste til enhver tid :p Synes nå min maskin yter ganske så bra med en I5 3570K. Byttet fra 660TI SLI til 980 egentlig mest pga varme. Bor i en liten hytte på 50kvm så ble fort varmt i kåken etter noen timers spilling med å ha to kort som står å spyr ut 80 grader. Vurderte først å gå for en 970 som er mest bang for the buck, men fikk ganske bra pris på 980en under black friday salget så endte opp med det. Så dette er faktisk mitt første møte med et kort som er i topp sjiktet :)

Jeg hadde 980, går ned til 970 :/

 

Er jo i Sli da, Første kortet som er i toppsiktet for meg også, til Konfen skal jeg kjøpe enda et 970 og legge alle under vann, hadde vært morro^^

 

Men litt til alvor, 5820K + 2(Evt 3stk) 970 under vann, har en EK XTX 360mm rad (60mm tykk) med 3x SP120 vifter i pull. hadde det vært nok radiator plass? Cpu er ca 48-52¤C under load på 4.5Ghz :)

 

Når jeg ser så er det 2 slott imellom kort 1 og 2, mens under kort 2 så er det ca 1 slott med luft til den.. Føler den blir kanskje litt kvlelt :p Kan evt legge til bilde?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Heldigvis ikke så data nerd at jeg må ha det siste og beste til enhver tid :p Synes nå min maskin yter ganske så bra med en I5 3570K. Byttet fra 660TI SLI til 980 egentlig mest pga varme. Bor i en liten hytte på 50kvm så ble fort varmt i kåken etter noen timers spilling med å ha to kort som står å spyr ut 80 grader. Vurderte først å gå for en 970 som er mest bang for the buck, men fikk ganske bra pris på 980en under black friday salget så endte opp med det. Så dette er faktisk mitt første møte med et kort som er i topp sjiktet :)

Jeg hadde 980, går ned til 970 :/

 

Er jo i Sli da, Første kortet som er i toppsiktet for meg også, til Konfen skal jeg kjøpe enda et 970 og legge alle under vann, hadde vært morro^^

 

Men litt til alvor, 5820K + 2(Evt 3stk) 970 under vann, har en EK XTX 360mm rad (60mm tykk) med 3x SP120 vifter i pull. hadde det vært nok radiator plass? Cpu er ca 48-52¤C under load på 4.5Ghz :)

 

 

Jeg hadde 1x ek 480xtx på 3xGTX 680 overklokka og 3930k overklokka. Det oppsettet slukte strøm, men den ene 480 radiatoren var nok. Dog cpuen var ikkje 45 grader på load, men 65-70grader. Altså godt nok i haugevis. Skjermkorta var på 40 tallet, da det er lettere å kjøle ned gpuene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde 980, går ned til 970 :/

 

Er jo i Sli da, Første kortet som er i toppsiktet for meg også, til Konfen skal jeg kjøpe enda et 970 og legge alle under vann, hadde vært morro^^

 

Men litt til alvor, 5820K + 2(Evt 3stk) 970 under vann, har en EK XTX 360mm rad (60mm tykk) med 3x SP120 vifter i pull. hadde det vært nok radiator plass? Cpu er ca 48-52¤C under load på 4.5Ghz :)

 

Jeg hadde 1x ek 480xtx på 3xGTX 680 overklokka og 3930k overklokka. Det oppsettet slukte strøm, men den ene 480 radiatoren var nok. Dog cpuen var ikkje 45 grader på load, men 65-70grader. Altså godt nok i haugevis. Skjermkorta var på 40 tallet, da det er lettere å kjøle ned gpuene.

 

Da tror jeg det skal gå, 970 korta kommer sikker til og trekke 230watt eller noe sånt, noe som har funnet ut voltmod på de tror jeg (I programvare og ikke fysisk med lodding) , skumleste litt for et par dager siden på Ocn.

 

Om den er ca 50¤C nå så har jo god plass, har høy/rask flow i loopen også, :green:

 

Thank you! Nesten slik du fortjener 1+ :wee:

Lenke til kommentar

Hvordan yter to GTX 980 Classy i SLI i forhold til ett Titan 2?

Du mener Titan Z? Titan 2 er en rakett :p

Ser ut som et enkelt 980 yter bedre enn Titan Z i følge GPUBOSS, nå vet ikke jeg helt hvor troverdig den siden er da.

 

Edit: Etter litt lesing så tester de kun 1 kjerne på Titan Z, så da blir jo ikke utfallet riktig.

Fant disse tallene når de blir tested opp mot hverandre i Firestrike.

 

GTX 980 fikk en score på 11120

GTX Titan Z fikk en score på 14200
Så visst du setter 2stk 980 i SLI så vil du nok få en score på ca 20000
Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...