Gå til innhold

Capital One Cup: MK Dons vs. Manchester United


ChFN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Syns reaksjonene til folk på /r/reddevils og her er litt ekstreme med tanke på laget vi stilte opp med. Tweetene til forskjellige fotballstjerner som "disser" United laget som spilte i dag, burte kanskje se mot sitt reservelag og da tviler jeg på de hadde gjort det så mye bedre. Dette var jo cupen ingen brydde seg om, så take a chill pill og la oss heller fokusere på førsteelleveren sine kamper enn at et reservepreget lag tapte mot MK Dons.

Reserverlaget BØR bry seg om ligacupen, det er jo tross alt der de har en sjanse til å få noe særlig spilletid.

Lenke til kommentar

Evans suger ikke rett og slett. Han har faen ikke sparket en fotball siden april i en kamp av betydning! CHILL for gods sake.

Som om dette er første gang han gjør tabber.

Uansett så håper jeg virkelig ikke at PL-kamper vil bli brukt til å få han i form igjen. Jeg synes at både Jones og Blackett har gjort det bedre enn det Evans gjorde forrige sesong så jeg ser ingen grunn til at han skal starte foran dem.

Med bare 2 midtstoppere og 2 backer så tror jeg det kan bli et godt og strukturert samarbeid i forsvar. Blir etterlatt altfor mye rom foran mål med 3-5-2. City og Chelsea vil ha null problemer med å kontre inn mål.

Lenke til kommentar

 

Syns reaksjonene til folk på /r/reddevils og her er litt ekstreme med tanke på laget vi stilte opp med. Tweetene til forskjellige fotballstjerner som "disser" United laget som spilte i dag, burte kanskje se mot sitt reservelag og da tviler jeg på de hadde gjort det så mye bedre. Dette var jo cupen ingen brydde seg om, så take a chill pill og la oss heller fokusere på førsteelleveren sine kamper enn at et reservepreget lag tapte mot MK Dons.

Reserverlaget BØR bry seg om ligacupen, det er jo tross alt der de har en sjanse til å få noe særlig spilletid.

 

Ja, det er trist at reservene ikke gjorde mer ut av det og at noen som er sånn halvveis med i førstelaget ikke grep sjansen bedre. Jeg vil derimot si at hovedfokuset og evt klaging bør blir rettet mot PL og at vi må begynne å vinne der. Når første det er på plass så kan ligacup og FA Cup komme inn i bilde igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Van gaal sa på pressekonferansen at michael keane hadde en god kamp, WHAT?

 

Noe han sa om Di Maria

 

"We can do alot with him, we can also change the system"

 

Muligens hint til formasjonskifte ala 4-3-3, håper det.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Fuck de drittspillerne av noen "talenter" vi har. Hvem tror de at de er som går der utpå banen med en arrogant og undervurderende holdning, som tror de er så mye bedre enn MKD og at de derfor ikke trenger å legge inn noe innsats i det hele tatt. Når de endelig får sjansen til å vise seg fram, så skal de være så ræva. Nei kast dem ut.

Lenke til kommentar

Er jo ikke så lett å plutselig bli kastet inn i en kamp med 3-5-2. Hvor mange minutter har de egentlig spilt med den formasjonen? X antall minutter på trening er ugyldig svar. Når førstelagsspillerne ikke klarer å slå Swansea eller Sunderland med 3-5-2 så kan man egentlig ikke forvente så mye mer av reservelaget.

 

Håper Di María-overgangen påvirker formasjonen. Har alltid tenkt at LvG ville ha ham pga. mer frihet til å bruke blant annet 4-3-3 eller 4-2-3-1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...