Gå til innhold

Djevelens Islam vs Den sanne Islam


Anbefalte innlegg

1 Jeg finner det litt utsøkt, at du synes jeg ser ned på din religion og dermed anklager meg for å angripe deg.

2 Du må være klar over at hverken jeg eller Norge hindrer deg i å tro på Islam eller praktisere din religion hvor du måtte ønske i Norge. Det kalles respekt for fri religion.

3 Du bør være forsiktig med å anklage nordmenn for å angripe deg og din religion, når disse menneskene gir deg full frihet til å tro og praktisere hva du vil, uten noen tvang!!*

4 Du må være klar over tross din tro på Islam, at bor i ett norsk demokrati der folk har lov til å tro og mene hva dem vil om hva dem vil (inkludert din tro Islam), det er ingen tvang, dette er skikker som kommer fra judeo kristne verdier og viss du tar det som ett stygt personlig angrep på deg og at vi dermed pisser og driter på din tro, så viser det kanskje at dine verdier ikke helt går overens med ett demokrati bygget opp av judeo kristent tankesett.

5 Dermed er det godt mulig du passer mye bedre innenfor en islamsk stat sine grenser. Det finnes dusinvis av islamske stater i verden, viss du ikke ønsker trosfrihet og slike ting. Så er du velkommen til å flytte til ett slikt land, som faktisk praktiserer sannhetens Islam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

 

Du

 

 

Og du må se å komme deg ned av den ekstremt høye hesten din - jeg har fulgt med på måten du "preker" på, og jeg synes du er hverken ett godt eksempel på en "god nordmann" eller en "god medtroende"

 

Hvilken "kirke" tilhører du?

 

Og hvilke av disse snakker sant?

Evangelient etter Matteus, Evangeliet etter Markus, Evangeliet etter Lukas og Evangeliet etter Johannes.

 

 

Jeg aner ikke hvem som snakker sant, men jeg leter aktivt etter svarene selv - Mor Teresa ble spurt om hvordan hun snakket med Gud. Hun svarte: Jeg snakker ikke med Gud, jeg lytter ... "Journalisten spurte: "Hva sier Gud til deg da?", og hun svarte: Gud snakker ikke, Gud lytter ... Og så la hun til: Og hvis du ikke forstår hva det betyr, ser jeg ikke hvordan jeg skal få deg til å fatte ..

 

Og når jeg gjør min buddhistiske praksis, så lytter jeg - så disse som skråler og skriker om sine Guder osv, de er de siste jeg gidder forsøple ørene mine med, ingen av dem snakker sant - "budskapet" ligger i stillheten, mellom tankene ett sted :)

 

Hvor er Gud

 

(du finner han mellom ordene)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ha ha Buddah har også kommet inn med sitt synspunkt! Hvem mangler vi nå! Den Kinensiske folkereligionen?

 

Hva er det du forsøker deg på? Ikke er det morsomt, ei heller informativt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147


Pañhapuccha Sutta: On Asking Questions


translated from the Pali by

Thanissaro Bhikkhu








Then Ven. Sariputta addressed the monks: "Friend monks."


"Yes, friend," the monks responded to him.


Ven. Sariputta said: "All those who ask questions of another do so from any one of five motivations. Which five?


"One asks a question of another through stupidity & bewilderment. One asks a question of another through evil desires & overwhelmed with greed. One asks a question of another through contempt. One asks a question of another when desiring knowledge. Or one asks a question with this thought,[1] 'If, when asked, he answers correctly, well & good. If not, then I will answer correctly [for him].'


"All those who ask questions of another do so from any one of these five motivations. And as for me, when I ask a question of another, it's with this thought: 'If, when asked, he answers correctly, well & good. If not, then I will answer correctly [for him].'






Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg respekterer deg som medmenneske og du som person er velkommen til å bo her i Norge, selv om det ikke er ett muslimsk land.

 

At jeg mener din religion er lapskaus bullshit, der sannhet og løgn er mikset sammen til en usalig blanding - for å lure folk vekk fra den Sanne Gud.

 

....ja det betyr ikke at jeg ser ned på deg som medmenneske og person, det må du være klar over!

 

Derimot, har jeg min fulle rett til å være så uenig jeg bare vil med deg - angående din tro Islam (kall det gjerne å se ned på din tro, viss du mener det). Jeg har faktisk min fulle rett til å hevde at den ikke er fra Gud (tro det eller ei). Nok engang, det betyr ikke at jeg ser ned på deg som person, så absolutt ikke ;)

 

Jeg kan gjerne være din beste venn, spiser kaker og drikke brus med deg. Gå hånd i hånd sammen med :)

Du som person er velkommen til å bo her i Norge, selv om det ikke er ett kristent land.

 

Men hvordan kan du snakke om andres tro når din tro handler om at guden din skal drepe millioner av nordmenn? Hvaslags lapskaus bullshit tro som dette kan komme fra "gud"? Er det ikke åpenbart for alle at din religion er ren jævelskap?

Djevelens Islam og Den sanne Islam tilhører den samme kaken.

Kristendommen og Islam tilhører den samme kaken. Akkurat nå sitter du i Norge med en asiatisk ørkenreligion og slår mot en annen asiatisk ørkenreligion.

 

Om du hadde hevet blikket hadde du sett at det ikke er noen forskjell på posisjonen du står i og posisjonen du angriper.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor blir jeg og min tro angrepet? Kun fordi jeg er en muslim?

 

Du tror "Gud hater Islam"? En person kan tro mye rart. Men det betyr d betyr ikke at alt en tror på er korrekt for ellers hadde hele menneskeheten på flere milliarder TRODD på 100% fakta.

 

 

 

Jeg tror ikke det er noen her som ønsker å angripe deg.

Og jeg ønsker ihvertall ikke å angripe deg. Men det er islam vi kritiserer.

 

Jeg, og sikkert de fleste andre her også, vet at de fleste muslimer er født inn i islam, de har aldri hatt noe valg, og de er også blitt utsatt for propaganda om hvor bra islam er osv. hele livet.

 

Det jeg og sikkert også de andre her prøver på er å opplyse om sannheten om islam, og den er slett ikke som muslimene blir fortalt av sine egne ledere, for de er kun interessert i å opprettholde og helst øke sin egen makt.

 

 

Gud hater ondskap, og da hater Han islam også. For islam er ren ondskap.

 

Gud hater også avguder, og islams allah er en avgud, og bak avguden allah, så finner vi satan, Guds fiende som ønsker å ødelegge menneskene og alt annet som Gud har skapt.

 

Hvis bare muslimene i Norge kunne se og forstå all ondskapen som muslimene forårsaker rundt om i verden, så ville de forstå hvorfor Gud hater islam.

 

Men det virker desverre som at muslimer i Norge hverken vil eller kan forstå dette, og den dokumentasjonen som legges ut den overser de for de mener dette ikke angår dem.

 

Som jeg har sagt før så reagerer de kun år andree muslimer blir drept, og folk flest i Norge er naive og håpefulle og tror at nå har endelig muslimene begynt å protestere mot alle drapsorgiene som ISIL og andre muslimske grupper og enkeltpersoner driver med.

 

Men dette er ikke riktig, det er kun de muslimene som blir drept som muslimene i Norge reagerer på.

 

Da de tidligeree samlet inn penger og klår for humanitær hjelp i Syria, så var det også kun muslimene i Syria de brydde seg om.

 

Dette samsvarer forøvrig med det menneskesynet som muslimene lærer fra koranen.

Lenke til kommentar

 

Du

 

 

Og du må se å komme deg ned av den ekstremt høye hesten din - jeg har fulgt med på måten du "preker" på, og jeg synes du er hverken ett godt eksempel på en "god nordmann" eller en "god medtroende"

 

Hvilken "kirke" tilhører du?

 

 

Jeg vi gjerne forsvare chinaburger her, for så vidt jeg har oppfattet det så er han kristen.

 

Og det er enhver kristen persons plikt å påpeke ondskapen der den fins. Og heller ikke på noen måte akseptere ondskaåen eller avguder.

 

For det er ikke slik som bla den tidligere statskirken prediker at du skal legge det på rygg akseptere alt i kristendommens navn, inkl all mulig slags ondskap og falsk lære som har forgiftet statskirken.

 

Vi skal ikke slåss eller bruke vold.

For Guds rike er ikke av denne verden, og heller ikke det riket vi søker og tilhører er av denne verden.For Guds rike er også vårt rike, og det er som sagt ikke av denne verden.

 

Men vi har likevel plikt til å påpeke ondskapen der den fins, slik at flest mulig kan se den, og deretter ta avstand fra den og omvende seg.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Hvor er Gud

 

 

Bare et lite tips.

 

Du vill ikke finne Gud så lenge du er Buddhist.

 

Ønsker du å finne Gud som du sier, så må du bli kristen og følge Jesus Kristus Guds sønn.

 

For en av grunnene til at Jesus kom til jorden var nettopp å lhjelpe oss å finne veien tilbake til Gud.

 

Jesus Kristus er den veien, og det fins ikke noen annen vei tilbake til Gud.

 

Mao så vil du aldri finne noen annen vei, uansett hvor mye du leter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Du

 

 

Og du må se å komme deg ned av den ekstremt høye hesten din - jeg har fulgt med på måten du "preker" på, og jeg synes du er hverken ett godt eksempel på en "god nordmann" eller en "god medtroende"

 

Hvilken "kirke" tilhører du?

 

 

Jeg vi gjerne forsvare chinaburger her, for så vidt jeg har oppfattet det så er han kristen.

 

Og det er enhver kristen persons plikt å påpeke ondskapen der den fins. Og heller ikke på noen måte akseptere ondskaåen eller avguder.

 

Det er prisverdig av deg å forsvare chinaburgeren, selv om han ikke fortjener noen spesiell støtte, etter min mening. Eventuell "ondskap" her i tråden er det bla "cb" som har brakt inn, og det helt uten at noen ba ham om det. Så vidt jeg har fått med meg er det ett par stykker kristne som har slått seg på lag for å ta den "onde muslimen", og når de har kvittet seg med den karen, er tiden inne til å angripe hverandre (antar jeg ..), og måle guden opp mot hverandre. Rett og slett uverdig oppførsel av folk som påstår å følge "den rette troen"

 

Så, vi kan jo vente til "ondskapen" viser seg, og så påpeke, og det var det jeg forsøkte

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Hvor er Gud

 

 

Bare et lite tips.

 

Du vill ikke finne Gud så lenge du er Buddhist.

 

Ønsker du å finne Gud som du sier, så må du bli kristen og følge Jesus Kristus Guds sønn.

 

For en av grunnene til at Jesus kom til jorden var nettopp å lhjelpe oss å finne veien tilbake til Gud.

 

Jesus Kristus er den veien, og det fins ikke noen annen vei tilbake til Gud.

 

Mao så vil du aldri finne noen annen vei, uansett hvor mye du leter.

 

 

Du vet like lite som jeg hva Gud er for noe, og inntil den tid, er Gud allemanseie - jeg snakker med mange forskjellige troende, og leser mange forskjellige skrifter, samt bruker god tid på å reflektere, og etter det jeg erfarer søker vi gud ut fra den samme "plattformen", og det vet jeg at det finnes tøtte for hos lærde og dedikerte praktiserende troende fra de samme religionene.

 

Men du får ha din mening, bare ikke være så skråsikker, for det er uvanlig å være ennu mens man søker. Og har man allerede funnet "svaret" eller "Gud" om du vil, tviler jeg sterkt på at vedkommende hadde sittet å kastet bort tiden på "nettkrangling"

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor er Gud

 

 

Bare et lite tips.

 

Du vill ikke finne Gud så lenge du er Buddhist.

 

Ønsker du å finne Gud som du sier, så må du bli kristen og følge Jesus Kristus Guds sønn.

 

For en av grunnene til at Jesus kom til jorden var nettopp å lhjelpe oss å finne veien tilbake til Gud.

 

Jesus Kristus er den veien, og det fins ikke noen annen vei tilbake til Gud.

 

Mao så vil du aldri finne noen annen vei, uansett hvor mye du leter.

 

 

Du vet like lite som jeg hva Gud er for noe, og inntil den tid, er Gud allemanseie - jeg snakker med mange forskjellige troende, og leser mange forskjellige skrifter, samt bruker god tid på å reflektere, og etter det jeg erfarer søker vi gud ut fra den samme "plattformen", og det vet jeg at det finnes tøtte for hos lærde og dedikerte praktiserende troende fra de samme religionene.

 

Men du får ha din mening, bare ikke være så skråsikker, for det er uvanlig å være ennu mens man søker. Og har man allerede funnet "svaret" eller "Gud" om du vil, tviler jeg sterkt på at vedkommende hadde sittet å kastet bort tiden på "nettkrangling"

 

 

Jeg driver ikke med "nettkrangling"

Det jeg gjør er å opplyse om sannheten, og også prøve så godt jeg kan uten å bryte noen forumregler å spre Jesu budskap.

 

Og som jeg nettopp har gjort, å opplyse om at Jesus Kristus er den eneste veien. Du finner ikke Gud på noen annen måte.

Og uansett hvor du leter, så vil du bare rote deg lengre bort fra Gud. Så lenge du ikke følger Jesus.

 

Gud sendte sin sønn Jesus Kristus til jorden for å kjøpe oss fri fra satans grep, og hjelpe oss å finne tilbake til Gud.

Og enhver som følger Jesus etter beste evne og holder hans bud har derfor funnet veien.

 

Mens de som ikke tror og som avviser Jesus Kristus Guds sønn, de har ikke funnet veien.

Så enkelt er det.

 

Jeg driver ikke å "søker" Jeg er en døpt kristen, og jeg har funnet veien. Mitt ønske er å dele den med andre mennesker.

 

Jeg vil ikke "presse" dette på noen og er forsiktig med hvordan jeg går frem, derfor kan det kanskje virke som at jeg ennå "søker"

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

 

Du om det, og jeg ønsker deg all lykke på din vei :)

Det er ok.

 

Men du avskjærer deg selv fra å finne veien til Gud ved å avvise Hans sønn, Jesus Kristus som døde for oss.

Det er ingen annen vei enn å følge Jesus.

Hvorfor døde Jesus for meg? Og for å lære mer om Jesus, hvilke evang..bør jeg lese? Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

 

Du om det, og jeg ønsker deg all lykke på din vei :)

Det er ok.

 

Men du avskjærer deg selv fra å finne veien til Gud ved å avvise Hans sønn, Jesus Kristus som døde for oss.

Det er ingen annen vei enn å følge Jesus.

Hvorfor døde Jesus for meg? Og for å lære mer om Jesus, hvilke evang..bør jeg lese?

 

For deg er nok Matteus evangeliet best.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du om det, og jeg ønsker deg all lykke på din vei :)

Det er ok.

 

Men du avskjærer deg selv fra å finne veien til Gud ved å avvise Hans sønn, Jesus Kristus som døde for oss.

Det er ingen annen vei enn å følge Jesus.

Hvorfor døde Jesus for meg? Og for å lære mer om Jesus, hvilke evang..bør jeg lese?

For deg er nok Matteus evangeliet best.
Hvorfor er det, det? Og horfor døde Jesus for meg? Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...