Gå til innhold

Djevelens Islam vs Den sanne Islam


Anbefalte innlegg

1. Gud og DHÅ var i himmelen, men Jesus var her. Greit nok, men er vi enige om at dette er tre individer da?Det jeg ikke forstår er hvis treenigheten er så viktig for kristne, hvorfor står det ikke forklart i bibelen?Er det ikke så viktig siden det ikke står noe om det? Et annet spørsmål, Jesus har vært på denne jord, DHÅ har vært på denne jord når han befruktet jomfru Maria, betyr det at det er Gud som sitter og styrer alt? Betyr at det Gud ikke er avhengig av de to andre?

 

2. Jesus er ALFA og OMEGA den første og den siste sier. Har han større rolle enn DHÅ, er han viktigere enn DHÅ? Men, du sier også at jesus ble GITT makt, betyr dette på et tidspunkt at han ikke hadde makt? Hvis ja, så er han ikke lik Gud, da er det kun Gud som sitter med makten.

 

3. Så han ga fra seg makten han fikk fra Gud, for å være et menneske, kan Gud gjøre det samme? Kan DHÅ gjøre det samme?

 

4. Men, jeg er også i et med Gud, betyr ikke at jeg er Gud. Etter din logikk så er Adam også Gud.

 

5. samme svar/spm som nr 1.

 

6. Frelse oss fra hva? Hva med menneskene før Jesus sin tid, fortjente ikke de å bli frelst? Du sier også han gå avkall på sin makt når han kom til denne jord. Hvordan klarte han da å utføre mirakler?

 

7. Og nå sier du han at han var fullt allmektig, når han var på denne jord?

 

8. Og nå sier du at han var allvitende på denne jord, hadde han ikke gitt avkall på sin makt for å holde ut som et menneske for å vise sin kjærlighet til oss?

Vis Jesus var allvitende hvorfor visste han ikke dette f.eks:

 

I Matteus 24:35-37 sa Jesus: ”Himmel og jord skal forsvinne, men mine ord blir til evig tid. 36 Men ingen vet dagen eller timen – ikke engang englene. Nei, ikke engang Guds Sønn. Bare Faderen vet det. 37 [37, 38] Verden vil være ubekymret – det skal være selskaper og sammenkomster og brylluper – akkurat som det var på Noahs tid før flommen plutselig kom.”

 

9. Hvem ble skapt først, Jesus eller Adam?

 

10. Her skjønte jeg ingenting? Kan du forklare dette til meg som om jeg skulle ha vært en 6åring :)

 

Andre ting jeg lurer på, hvis du kan hjelpe meg med å forstå dette litt mer:

 

Er Gud-DHÅ-Jesus 3 forskjellige individer? Men alle med lik makt? Er den ene større, viktigere enn den andre? Hvordan ville du rangert dem? Hvem har det siste ordet? Du forstår poenget mitt..

 

Og hvorfor står det i Bibelen Fader vår, Han, Gud osv..Men aldri de eller dem?

 

F.eks:

 

Jeremiah 29:11New International Version (NIV)

11 For I know the plans I have for you,” declares the Lord, “plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future.t

 

Hvorfor står det ikke: For WE know the plans that WE have for you?

 

1. Du har rett i at Gud Fader, Gud son og Gud DHA er tre separate individ/personar. Du spør vidare kvifor den treeinige Gud ikkje er skildra i Bibelen, og eg vil her sitere teolog Carl Fr. Wisløff: "Gud er treenig. - Dette uttrykket finnes ikke direkte i Bibelen, det er formet av Tertullian. Men uttrykket er like fullt helt bibelsk i sin ånd og tanke. At Gud er treenig, har den kristne kirke lært og lest i Bibelen. Den har ikke tenkt og filosofert seg til denne lære. Det er ikke tegn og analogier i natur og menneskeliv som har brakt kirken på de tanker at Gud er treenig. Uten Bibelens ord var ingen kommet til å tenke slik".

 

1a. Du spør så om Gud Fader har ei større rolle enn Jesus og DHA, sidan begge desse har vore på jorda. Fyrst vil eg presisere at sjølv om DHA har vore til stades i alle kristne sidan pinsedag, er ikkje denne rolla samanliknbar med Jesu inkarnerte fornedring. Islam har slik eg har forstått eit litt anna syn på korleis Maria sin konsepsjon fann stad, men eg støttar meg til korleis dette er skildra i evangelia.

 

Det er ingenting i Bibelen som tyder på at Faderen står over Jesus og DHA i makt og mynde. Wisløff: "Det Nye Testamentet taler om Faderen, Sønnen og den Hellige Ånd i samme åndedrett. Når en hører eller leser det, er det umulig å tenke seg annet enn at det tales om tre sideordnede personer". Det som kan vere forvirrande er at dei tre har ulike roller innbyrdes i Guddomen, noko som kan gi grunn for å tru at den eine står over den andre. Til dømes er det DHA sin oppgåve å herleggjere Kristus (Joh 16:14), men han er like fullt allmektig og sidestilt med Fader og Son.

 

2. Før Kristus kom til jorda, hadde Gud ingen makt over arvesynda og den evige død i helvete. Men Jesus fòr ned til dødsriket og vann over døden, slik at døden ikkje lenger har noko makt over han og alle oss som er kledd i det nye menneske Jesus Kristus. I 1. Kor 15:24 finn vi ein motsatt situasjon, der Jesus gir makt til Faderen: "Så kjem enden, når han overgjev kongsmakta til Gud, Faderen, etter at han har gjort ende på all makt og alt herredøme og velde." Betyr dette at Faderen på eit tidspunkt ikkje er allmektig? Nei, det betyr ganske enkelt at Kristus for ei periode innehar ein eksekutiv funksjon på jorda. Slik meiner eg vi må tolke Matt 28:18-20 også. Kristus hadde allmakt også i si fornedring sjølv om han gav avkall på å bruke den til fulle. At Gud så opphøgjer Jesus (Fil 2:9), betyr ikkje at han vert meir omnipotent enn før, men at han trer inn i ei anna rolle ved Gud Faders høgre hand.

 

3. Jesus fornedra seg i kjærleik til oss (ikkje gav frå seg makt), for at vi skulle kunne verte frelst. Det er ingenting som tilseier at Faderen og DHA ikkje kan gjere det same, men det gagnar heller ingenting no som frelsesverket er fullbrakt.

 

4. Den einaste grunnen til at vi er eitt med Gud, er at vi er ikledd Kristus. Kol 3:3: "De er då døde, og livet dykkar er løynt med Kristus i Gud." Når Gud ser på oss, ser han Jesu fullkomne livsverk, vi er sagt rettferdige på grunn av vår stedfortreder Jesus. Adam vil derimot ikkje bli sagt rettferdig, dersom han vert dømd etter sitt syndige livsverk. Spørsmålet er i kva grad vi vil få del i Guds allmakt, når vi sjølve tek på oss herlegdomslekamen i det nye Jerusalem. Dette har vi lite kunnskap om, men vi kan tolke vers til at vi sjølve også ein dag vil verte allvitande. 1. Kor 13:12: "No ser vi som i ein spegel, i ei gåte; men då skal vi sjå åsyn til åsyn. No kjenner eg stykkevis, men då skal eg kjenna fullt ut, liksom eg fullt ut er kjend av Gud."

 

https://raptureready.com/soap/heaven.html

 

6a. Jesus døydde for å frelse oss frå fortapinga / evig død / helvete (Joh 3:16). Menneska før Jesus vart frelst ved å tru på Gud og følgje den gamle pakt medan dei venta på Messias som skulle kome. Om trusheltane i GT står det. "Alle desse fekk godt vitnemål for si tru, men dei opplevde ikkje å få det som var lova. For Gud hadde for vår skuld noko betre i tankar; dei skulle ikkje nå fullendinga utan oss." (Hebr 11:39-40) Vi har også sikker informasjon om at Abraham er i himmelen (Luk 16:23-31), samt Moses og Elia (Matt 17:3-8).

 

6b. Kva vil det seie at Jesus gav avkall på si makt, og korleis kunne Jesus gjere mirakel? Eg vil her igjen sitere Wisløff:

 

"Jesus ga ikke fullstendig avkall på sine guddommelige egenskaper. Av og til brukte han dem, som vi ser av hans undere og av forklarelsen på berget (Matt 17:1ff). Han brukte dem når det var tjenlig for hans frelsergjerning. Hele Jesu liv stod i denne frelsergjernings tjeneste. Han ga avkall på sin guddomsherlighet - det var for frelsergjerningens skyld. Satan ville ha ham til å bruke den bare til sin egen tjeneste; det visste Jesus var den farligste av alle fristelser på den tunge frelservei han måtte gå. Derfor nektet han dette (Matt 4:1-11). Hele hans liv, både bruken og ikke-bruken av hans guddommelighet sto i frelsens tjeneste.

 

På denne måte faller det lys over den tilsynelatende uoverstemmelse mellom enkelte trekk i Jesu bilde i Bibelen. Snart er han allmektig, og vekker døde opp bare med ett ord. Men til andre tider er han svak, og tas til sist ynkelig til fange og blir henrettet. - Snart er han allvitende, kjenner menneskenes innerste tanker og ser disiplenes nød på sjøen i svarteste natten. Til andre tider erkjenner han sin uvitenhet om ting som han blir spurt om. "Den dag vet ikke engang Sønnen, bare Faderen" (Mark 13:32).

 

Denne tilsynelatende selvmotsigelse har sammenheng med Kristi fornedrelse. Som Gud var han både allmektig og allvitende. Som Gud-menneske tilkom det ham å eie disse egenskaper. Men for sin frelsergjernings skyld ga han avkall på å bruke dem helt ut; dette er Kristi fornedrelse."

 

Bibelen nyttar sjeldan omgrepet mirakel, men heller "teikn" når Jesus gjer noko overnaturleg. Dette er for å poengtere at alle teikna hadde ein djupare bodskap enn berre å skulle herleggjere seg sjølv. Dei var alle ledd i den same frelsestenesta.

 

7 og 8. Ja, som sagt var Jesus like allmektig og allvitande sjølv om han lèt vere å bruke sine guddommelege sider fullt ut.

 

9. Jesus er ikkje skapt, han er før alle ting, Adam vart skapt av den treeinige Gud (inkl Jesus).

Kol 1:16-20: "For i han vart alt skapt, i himmelen og på jorda, det synlege og det usynlege, dei som tronar og dei som styrer, både makter og herredøme – alt er skapt ved han og til han. Han er før alle ting, og alle ting står ved lag ved han, han er hovudet for lekamen, som er kyrkja. Han er opphavet, den fyrstefødde av dei døde, så han i eitt og alt skal vera den fremste. For det var Guds vilje at heile hans fullnad skulle bu i han, og ved han ville Gud forsona alle ting med seg, det som er i himmelen og det som er på jorda, då han skapte fred ved hans blod, på krossen."

 

10. Mine poeng her var at kristendom er like mykje monoteistisk (tru på ein Gud), sjølv om tre personar utgjer ein guddom. Som verset frå 5. Mosebok viser er Bibelen veldig tydeleg på at det fins berre èin Gud, ikkje fleire gudar. For å illustrere dette prøvde eg så å samanlikne med eit ekteskap, der to separate personar er sameina innfor Gud. Sjølvsagt vert ikkje dette fullt overførbart, men til ein viss grad har vi det same paradokset. 1. Kor 7:3-4: "Mannen skal gjera sin skyldnad mot kona, og like eins kona mot mannen. Kona rår ikkje over sin eigen kropp, men mannen. Like eins rår ikkje mannen heller over sin eigen kropp, men kona." Heller ikkje denne einskapen er lett å forstå reint rasjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...