Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvofor blir folks sinte på meg når jeg tuller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antageligvis fordi du framstår som usympatisk når du spøker.

 

Når du skal dra ein spøk så må du finne balansen mellom kor langt du kan strekke stikken for at spøken skal være artig, og kor mykje som skal til før spøken berre er ondskapsfull.

 

For å dra stygge spøker så må du kjenne personen som du spøker med svært godt slik at personen forstår at det er meint som ein spøk og at du ikkje eigentleg meiner det du seier.

Lenke til kommentar

Det er desverre mange mennesker som tar seg selv svært høytidelig og er blottet for alt som heter selvironi. Like mange er det også som overhodet ikke har noen sans for humor. Sånn er livet, desverre, og din hverdag er lik som alle oss andre som kan tulle med alt, alle og en selv uten å bli sur.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg fikk mye refs her inne på forumet fordi at jeg lagde noen tulletråder.

 

Då kan det være at trådane enten var feilposta eller på anna måte ikkje i trå med rettningslinjene til forumet.

 

På eit diskusjonsforum som prøver å holde litt orden i kva som blir posta kvar så vil du fort få litt sure tilbakemeldinger dersom du poster i feil underforum. Tull og tøys høyrer heime i off-topic kategorien.

Lenke til kommentar

Det handler mer om at vi holder en standard her på forumet, og at vi ofte får inn brukere som lager tråder som ikke oppfordrer til god diskusjon. Man skal selvsagt ikke la det gå ut over deg som person.

 

Trenger du hjelp til å lage en god tråd, eller har andre spørsmål angående forumet, så kan du ta kontakt med meg eller andre veiledere/moderatorer her på forumet. Vi skal ikke bli sinte. :)

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det handler mer om at vi holder en standard her på forumet, og at vi ofte får inn brukere som lager tråder som ikke oppfordrer til god diskusjon. Man skal selvsagt ikke la det gå ut over deg som person.

 

Trenger du hjelp til å lage en god tråd, eller har andre spørsmål angående forumet, så kan du ta kontakt med meg eller andre veiledere/moderatorer her på forumet. Vi skal ikke bli sinte. :)

Takk for et hyggeligt svar :). Jeg skal skrive om mine intresser på Off topic.

Lenke til kommentar

Takk for et hyggeligt svar :). Jeg skal skrive om mine intresser på Off topic.

 

 

Du kan jo ta turen innom her og introduser deg selv:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=561

 

Ellers har vi en drøss med sosiale tråder der du kan snakke om alt mulig rart:

Den nye forumkafeen - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&&page=29159

Deppetråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1219228

Ting som irriterer så grenseløst - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det handler mer om at vi holder en standard her på forumet, og at vi ofte får inn brukere som lager tråder som ikke oppfordrer til god diskusjon. Man skal selvsagt ikke la det gå ut over deg som person.

 

 

Hva som er en god tråd er vel subjektivt. Ser man på mange tråder så holder de ikke spesielt høy standard. Spesielt under seksualitet og ikke minst samliv. Politikkforumet er også veldig tamt i mange tråder. Så hva som er god kvalitet eller ikke. Det burde være opp til dem som deltar og avgjøre.

Lenke til kommentar

 

Det handler mer om at vi holder en standard her på forumet, og at vi ofte får inn brukere som lager tråder som ikke oppfordrer til god diskusjon. Man skal selvsagt ikke la det gå ut over deg som person.

 

 

Hva som er en god tråd er vel subjektivt. Ser man på mange tråder så holder de ikke spesielt høy standard. Spesielt under seksualitet og ikke minst samliv. Politikkforumet er også veldig tamt i mange tråder. Så hva som er god kvalitet eller ikke. Det burde være opp til dem som deltar og avgjøre.

 

 

Nå er det folket som taler, ikke jeg. Det er veldig lett å se om en tråd oppfordrer til en god diskusjon eller er flamebait/usaklig. Å flagge tråder som er av dårlig kvalitet er ikke en del av min jobb, men man følger gjerne med hvordan diskusjonen utvikler seg. Nå er det tydelig at TS får refs fordi det subjektive fra deltakerne overveier tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...