Gå til innhold

[Løst] Spill-PC, Deler, Intel 9K


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg har et budsjett på rundt 9K (Kan gå opp til 10K hvis det gjør en stor forskjell) og ønsker å oppgradere det meste. Bruker PCen for tiden mest til spill.

 

Ønsker to forslag, en med nytt skjermkort og et uten da skjermkortet (7970) er bra, men kan til tider virke litt for tregt for 120Hz på Ultra.

 

Edit: Litt ekstra info, trenger ikke RAM, trenger kun CPU, hovedkort, PSU og SSD. Muligens skjermkort. Dette skal være Intel basert og skal gjerne overklokkes høyt

Endret av LolzDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, jeg kjøpte tidligere et 7970 for crossfire, men ble svært lite fornøyd med ytelse og stabilitet, så det ble sendt tilbake til Komplett. En venn av meg kjøpte nylig et 780, og han har vært veldig fornøyd med det. Hvordan er Nvidia på 3+ skjermer nå? Bruker for øyeblikket 3 skjermer og det er relativt viktig å kunne fortsette med det

Lenke til kommentar

Ah, jeg tviler lite på at det ikke takler Surround / Eyefinity, tenkte mer på om den kan kjøre 3 skjermer til vanlig (Bruker kun en til spill da en av skjermene kjører 1680x1050)

Edit: Da har jeg fått et veldig godt forslag, søkt litt rundt, dobbeltsjekket osv. Takk LMH1 :)

Endret av LolzDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...