Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Skrevet
LaStrada:

Høytalere så nære boksen?

I høytalerene er det jo en sterk magnet, og i boksen er det jo vanligvis en harddisk eller flere... harddisker liker da ikke magneter ? :dontgetit:

Har ikke merka noe til noen feil, men har tenkt å flytte pcen lengre unna, men må bare finne fram usb-skjøteledningene mine slik at jeg får lengre mus og keyboard-kabler.

Og ja, det finnes magneter inni harddisken.. :) Men skal se om jeg får flytta pcen lengre inn i hjørnet snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeje, siden så mange har lagt ut bilder av nerdebula si så får vel jeg også legge ut noen bilder :p

Her er et bilde av plassen hvor jeg tilbringer altfor mye tid:

- Bilde 1

MmMmM, den deilige senga mi:

- Bilde 2

Liverpool 4 evah ! På toppen av hylla ser dere Warhammer samlinga mi:

- Bilde 3

Mer er det ikke å si om dette bilde:

- Bilde 4

Ahhh ... :

- Bilde 5

Beklager hvis bildene var litt store ... men men :roll:

Håper dere likte rommet mitt :D

Lim musmatte og kamera gitt :w00t:

Skrevet

I dag har jeg rydda, støvsugd og vaska rommet.

Før og etter bilder følger.

Er allt like digg når man er ferdig. Da det er ryddig og pent. :)

Før:

rot1.jpg

rot2.jpg

rot3.jpg

Og etter...

ryddig1.jpg

ryddig2.jpg

ryddig3.jpg

ryddig4.jpg

Jaja, er her jeg sitter iallfall...

Skrevet
Onkel Kompost: LCD skjermene er nok skarpere enn Plasma skjermene men når man kommer litt unna en Plasma skjerm gir denne også sylskarpe bilder,i hvertfall min. :thumbup: Gir i hvertfall myyyyyye bedre bilder en bakprojeksjons tv`r.. :ohmy::D Sofaen og stolen er da mye nyere enn 50 tallet,prøv heller sent 90 tallet. :whistle::)

Ok, det kan hende at LCD er bedre enn Plasma, men de jeg har sett i butikkvinduene her i Narvik ser mye blassere ut enn Plasmaskjermene...

Når det gjelder møblement så kan det godt hende at det du har i sent 90-tallet, men det ga meg en herlig 50-talls gefûhlen...

Skrevet

Ok, om noen skulle ha perverse lyster i retning å se min nåværende studenthybel, så trenger jeg en side der jeg kan legge opp bilder og slikt. Jeg har hatt to tidligere, en som serqevx gav (stengt grunnet for mye trafikk) og en eller annen tinyurl, men denne funker ikke...

Skrevet
Ok, om noen skulle ha perverse lyster i retning å se min nåværende studenthybel, så trenger jeg en side der jeg kan legge opp bilder og slikt. Jeg har hatt to tidligere, en som serqevx gav (stengt grunnet for mye trafikk) og en eller annen tinyurl, men denne funker ikke...

bruk Photobucket davel?

Skrevet

Her er da den mest brukte delen av rommet mitt:

Nerdebula mi *klikk*

Det dere ser her er da den nye skjermen min:

Samsung SyncMaster 710N 17"LCD

Pc'n min med følgende specs: ASUS A7N8X-X, AMD Athlon XP 2500+ Barton, 512MB DDR Ram, 330GB HD(250 av dem ligger ved siden av kabinettet, med webcam oppå), GeForce FX 5600XT 128MB.

Så laptopen min: Fujitsu Amilo D8820 :) Med to ødelagte knapper :( Ctrl og Win knappen :no:

Skrevet

2 ting...er ikke tv liiiit nærme for å få noe særlig pent bildet va det? numero dos(hehe..get it...dos :D)Er det helt trykt`? ser ut som et lite puff er alt som skal til før den greia faller ned fra høytaleren...! :ermm:

Skrevet

Hehe. Tanken(e) har falt meg også. Derfor stabler jeg egentlig ganske lite ting.. har en lampe oppo stereo'n, og bordvifta oppå kabinettet sammen med lake-traktoren min :p

Skrevet
2 ting...er ikke tv liiiit nærme for å få noe særlig pent bildet va det? numero dos(hehe..get it...dos :D)Er det helt trykt`? ser ut som et lite puff er alt som skal til før den greia faller ned fra høytaleren...! :ermm:

Hva mener du med dårlig bilde? fra tv?

Nja, det har nu stått sånn i over 1 uke, så regner det går bra. Skjermen er jo framtung.. :)

Skrevet

Her holder jeg til. Er det ikke fine møbler jeg har ;)

100_1226.jpg

Sitter i stolen:

100_1227.jpg

Litt ledninger.., og det hjelper ikke at jeg har Gigaworks S750:

100_1225.jpg

Skrevet

Her er et par bilder. Først pcen min.

PC.jpg

På pulten og oppå kassen kan hodetelefonene og sjefs objektivet mitt sees. (bildene ble tatt med Canon 17-40mm f/4L USM)

Beyerdynamic DT880 hodetelefoner.

Canon 70-200mm f/2.8L IS USM objektiv.

Her er tv og stereo.

TV.jpg

Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Skrevet
Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Jøsses, en 1:5 asfaltracer!

Vet litt om slike ja, ettersom jeg har kjørt 1:8 og 1:10 track omtrent ti år! Litt mindre biler riktignok, men atskillig raskere enn 1:5! :p

Btw; Visste du at FG tidligere lagde 1:8-bensinbiler? Faktisk, men de måtte gi seg da Serpent og de andre kom på banen, bokstavelig talt.

Skrevet (endret)

Du kan jo ta en titt på Klepprc sine sider.

Det er klubben jeg er medlem i. Jeg ligger på 2 plass sammenlagt i klubbmesterskapet.

Det er en liten schumacher i han som har 1 plassen.

Skal igang med en case-mod og om kort tid. Worklog kommer.

Endret av LeGranDuc
Skrevet (endret)

Det er 1:8 som eier, spess infernoe mp 7,5 :D Skulle hatt et bilde av min, men ligger en her som er helt lik

men nok om det

Min nerdebule

tv%20(400).jpg

pc%20rom%20mot%20d%f8r%20(400).jpg

Endret av destroyy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...