Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor kjøpte du den jenten?

Ei jente, jenta...

 

Hankjønnsform på hunkjønn er ikke bra, med mindre man snakker om tranvestitter...

 

(Sorry, bare irriterte meg litt, ikke meningen å spamme).

her i bergen sier man ikke ei eller jenta.. :laugh:

Lenke til kommentar

Vel, kan vel nesten ikke være dårligere så her er nerdebula, eller "jenterommet" som ei venninne av meg døpte det på innflyttingsfesten.. hvorfor?? aner ikke... anyway.. bildene er noe dårlig.. når jeg trenger Ixus'n min så er den seff borte vekk.. så disse bildene er tatt med P800.. man er da ikke (skap)nerd for ingenting ;)

 

På vei inn døra...

Hovedkroken, ser mest stolen og en reol

Hovedkroken, en annen vinkel, ser skjerm(er) pc & rot

Skru, mekk, test og lager (SMTL)...

SMTL, samt skimting av hp nx7000 laptop, webserver (hx08) og linuxbox(router), samt sdsl 2Mbit modem

Lenke til kommentar
Vel, kan vel nesten ikke være dårligere så her er nerdebula, eller "jenterommet" som ei venninne av meg døpte det på innflyttingsfesten.. hvorfor?? aner ikke... anyway.. bildene er noe dårlig.. når jeg trenger Ixus'n min så er den seff borte vekk.. så disse bildene er tatt med P800.. man er da ikke (skap)nerd for ingenting ;)

Så trivelig ut. Men jenterommet? Enten så er du en jente, eller så er du kanskje bare feminin :) No offence intended.

Lenke til kommentar
Det ligner på et Russisk barnehjem.

tror de er litt mer kresne på russiske barnehem en det der...

:sick: :sick: ble litt kvalm nå eg...

simpelt gjort, her tar eg på pc'en får å se noen fete nerdebuler og kanskje noen casemods, og så bare dumper du DE bildene på skjermen min!

burde ikke vært lov!!!!!!!

Lenke til kommentar
Så trivelig ut. Men jenterommet? Enten så er du en jente, eller så er du kanskje bare feminin :) No offence intended.

Nei er nok ikke jente.. sikkert fordi det hang noen damebilder på veggen eller.no.. ingen aning.. nå er det nesten mer nerdete security-posters og diverse dameplaketer...

 

dersom det ikke kom helt fram, så ser dere en poster i bakgrunnen her: "I don't ask for much in a woman" poster

Endret av Joffer
Lenke til kommentar

nerdebula

 

Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger.

 

Det var masse unyttig info.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
nerdebula

 

Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger.

 

Det var masse unyttig info.

Eh den funket ikke...

 

Edit: Der ja :)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
nerdebula

 

Det er da der jeg sitter å drekker cola. desktop'n som er over skjermen er en rhserver.. Colaen er ca 2 timer og 18 minutter gammel. tastaturet's "F","A","E" og "N" knapper har blitt trykt i oppført rekkefølge til sammen 13256 ganger.

 

Det var masse unyttig info.

Eh den funket ikke...

 

Edit: Der ja :)

Jau, gjorde en feil først... men så retta jeg det, dessuten var det forumets feil,

knappen for URL funkakke skikkelig.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...