Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

jeg har også den vifta.. har ikke vurdert det der enda.. hmm.. hente en dau flue å teste.. :p

Knas det må jeg og prøve en gang :D

Blir ekkelt på kjøleribba da!? :p

 

Bilde tatt mot sofagruppe og tomt akvarie.

 

Akvarium :love: Fyll det opp da med vann å fisk :)

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte da at jeg skulle smelle opp noen bilder av "nerdebula mi"! ;)

 

bula_01_tn.jpg

Her er et bilde av bula, tatt m/blitz!

 

bula_02_tn.jpg

Dette bildet er tatt, som dere sikkert skjønner, uten blitz!

 

bula_03_tn.jpg

Her har vi en del rot. Min hjemmebygde SuBw00fer m/ 12" Ultimate Platinum element. I tillegg til noen maskiner som ligger å slenger ser vi også min mye brukte LANbag, en del reklameposer fra CeBiT 2004 og en del anna dritt som ligger rundt omkring... :roll:

 

bula_04_tn.jpg

Her ser vi maskina som står å deler den utrolig fine/raske ISDN-linja.. En del rot her å.. En fin rosa stol, noen vifter, ei nisselue og et påske-egg.. Her har vi d samlet vettu! :whistle:

 

bula_05_tn.jpg

Dette er da hvor jeg sitter.. store deler av tiden jeg er våken! Ser ikke helt pent ut, men tenkte jeg sku la d bli litt jævli nå da.. Har vel sånn ca halve beholdningen med tallerkner i huset stående her, + alle de største glassene og mye anna rart.. Såklart er d også en hel del FLASKER her! :ermm:

 

bula_06_tn.jpg

På bildet har vi gammel-maskina mi.. den brukes egentlig ikke til noe lengre, står der som alle de andre maskinene.. :hmm:

 

bula_07_tn.jpg

Dette er rett å slett stedert hvor jeg sover! (Hvis jeg ikke er på LAN da..) :p

 

___________________________________________________________________________________

 

 

Det blir vel snart en ny nerdebule på meg, jeg flytter til Gjøvik i løpet av Juli. Starter som IKT-lærling 2. August, har fått meg tak i hybel/leilighet for ikke så lenge sia! Kommer nok med et innlegg ang. den nye bula i løpet av August eller no!

Endret av kVaKKiAkk
Lenke til kommentar
Det blir vel snart en ny nerdebule på meg, jeg flytter til Gjøvik i løpet av Juli. Starter som IKT-lærling 2. August, har fått meg tak i hybel/leilighet for ikke så lenge sia! Kommer nok med et innlegg ang. den nye bula i løpet av August eller no!

jeg skal også begynne på skole på gjøvik, men det er vgd GK da...på tranberg..bor på raufoss fordet :whistle:

Lenke til kommentar
jeg skal også begynne på skole på gjøvik, men det er vgd GK da...på tranberg..bor på raufoss fordet

 

 

Mhm.. åssen GK skal du starte på? Jeg skal være lærling på Gjøvik VGS.. Gleder meg litt til å begynne å tjene litt penger, selv om d ikke er snakk om store summer! :D

Lenke til kommentar
jeg skal også begynne på skole på gjøvik, men det er vgd GK da...på tranberg..bor på raufoss fordet

 

 

Mhm.. åssen GK skal du starte på? Jeg skal være lærling på Gjøvik VGS.. Gleder meg litt til å begynne å tjene litt penger, selv om d ikke er snakk om store summer! :D

skal begynne på almennfag på tranberg...hvilken linje er du lærling på da?

Lenke til kommentar
jeg skal også begynne på skole på gjøvik, men det er vgd GK da...på tranberg..bor på raufoss fordet

 

 

Mhm.. åssen GK skal du starte på? Jeg skal være lærling på Gjøvik VGS.. Gleder meg litt til å begynne å tjene litt penger, selv om d ikke er snakk om store summer! :D

skal begynne på almennfag på tranberg...hvilken linje er du lærling på da?

Ja akkurat.. :)

Jeg skal være IKT-lærling... hehe

Lenke til kommentar
Er det ikke en Tandberg Supersilver forsterker jeg ser :dribble: Det er ikke ofte man ser. Jeg har en som jeg bruker på den andre pcen min. Poster bilder snart.

Nesten riktig Apoc_!

Det er en Tandberg TR 1010, som jeg faktisk har fått av en avdelingsleder på Tannlegehøyskolen for atskillige år siden. Det ene sluttrinnet er dessverre gåent, og sjøl har jeg ikke kunnskaper nok til å reparere det.

Så om noen skulle føle seg kallet.....

 

w00d0; Joda, det er litt OT, men det får man vel tåle i disse "agurktider"! ;)

Lenke til kommentar

Nå er det vel min tur og poste. Bildene er litt dårlige pga at de er tatt med min Nokia 3200 :blush:

 

nerdebule1.jpg

 

Dette er den delen av rommet hvor mitt "barn" står. Specs'ene til denne pcen står i profilen :cool: Og for de som lurer: Over skjermen henger en plakat av Carmen Electra ;) På andre veggen henger det en plakat av Caprice og ovenfor en av Victoria Silvstedt ;)

 

nerdebule2.jpg

 

Her er andre delen av rommet. Der står serveren min som broren min egentlig bruker til spill.

 

Specs:

Epox 8k9a7i (KT400)

AMD Athlon XP2200+

512MB PC2100 Ram

GeForce MX440 64MB :love:

Maxtor 80GB.

NEC CD-RW.

 

Har nettop "moddet" kabinettet på serveren. Det er et Chieftec Dragon big tower som var blått. Har lakket det sort, satt i blåe katoder. Det er også blått i front. Sidedøren var ødelagt, så jeg har laget ny i tre og satt i plexi.

 

Forsterkeren på bildet er en Tandberg TR-1000. (Skrue har TR 1010)

Lenke til kommentar
Er det ikke en Tandberg Supersilver forsterker jeg ser  :dribble:  Det er ikke ofte man ser. Jeg har en som jeg bruker på den andre pcen min. Poster bilder snart.

Nesten riktig Apoc_!

Det er en Tandberg TR 1010, som jeg faktisk har fått av en avdelingsleder på Tannlegehøyskolen for atskillige år siden. Det ene sluttrinnet er dessverre gåent, og sjøl har jeg ikke kunnskaper nok til å reparere det.

Så om noen skulle føle seg kallet.....

 

w00d0; Joda, det er litt OT, men det får man vel tåle i disse "agurktider"! ;)

Den serien av forsterkere TR-1000 som jeg har og TR-1010 som du har. Går under navnet Supersilver (Det sier mamma :D . Det var hun som kjøpte den i sin ungdom)

Lenke til kommentar
Er det ikke en Tandberg Supersilver forsterker jeg ser  :dribble:  Det er ikke ofte man ser. Jeg har en som jeg bruker på den andre pcen min. Poster bilder snart.

Nesten riktig Apoc_!

Det er en Tandberg TR 1010, som jeg faktisk har fått av en avdelingsleder på Tannlegehøyskolen for atskillige år siden. Det ene sluttrinnet er dessverre gåent, og sjøl har jeg ikke kunnskaper nok til å reparere det.

Så om noen skulle føle seg kallet.....

 

w00d0; Joda, det er litt OT, men det får man vel tåle i disse "agurktider"! ;)

Well, eg fikse sånt.. kor bor du ? :)

Lenke til kommentar
Skrue: Er du venstre-hendt?

 

Eller har du bare lagt musa på "feil" side av tastaturet?

 

Hilsen Lars

Gjett om! Høyrelabben er stort sett bare i veien. :p

Pussig nok har det blitt slik at "krokodillen" også bruker venstrehånda når hun innimellom bruker den venstre maskinen, takket være at musa alltid har ligget til venstre for tastaturet.

 

Ok Apoc_, du har antakelig rett i det. Men sjøl har jeg aldri hørt det klengenavnet på den modellen, og jeg er ganske sikkert minst like gammal som mora di?

Men Tandberg hadde lenge før den modellen ble lansert, en radio de kalte "Sølvsuper". Deretter kom modellen som het "Huldra 8", som første utgave med FM-bånd, og med en forskrekkelig utgangseffekt på 2x10watt!

Har opplevd dem alle.....

 

Brakballe: Etter dialekten å dømme, er nok avstanden litt for stor? Jeg bor nordøst for Oslo. Men tusen takk for tilbudet! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...