Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Southampton

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Ryktes at Can har pådratt seg en skade og Lucas kommer inn. Ville vært trist for kampen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet akkurat nå. Var ute på byen i går, men ble ikke så sen hjem. Tenkte var bedre å våkne for tidlig enn å våkne for seint og gå glipp av en del av kampen.

Skal ærlig innrømme jeg kjenner at jeg kunnet sovet i et par timer til nå...

Skrevet (endret)

skulle ønske dere spilte mot noen andre enn Southampton. måtte være først ute mot laget dere har ødelagt helt denne sommeren :p

Get over it. Dere var med å "ødelegge" Southampton dere og :p

Endret av Kimma16
Skrevet (endret)

Mignolet, Manquillo, Skrtel, Lovren, Johnson, Gerrard, Lucas, Henderson, Coutinho, Sterling, Sturridge

Forster, Clyne, Fonte, Yoshida, Bertrand, Wanyama, Schneiderlin, S. Davis, Ward-Prowse, Tadić, Pellè.

Endret av Cair Paravel
Skrevet (endret)

Ganske skuffet over at Lucas starter foran Allen som har vært frisk (jeg tar det for gitt at Can er småskadet??). Lucas har det kun vært klabb og babb med i det siste. Blir uansett seier!

Endret av Diskusjonsmumriken
Skrevet

Lucas/allen er samme greia, like elendige. Håper Can kommer seg fort.

UanZ, dette blir jævlig kjekt. Coutinho my man fikser et par målgivende i dag. Tjohei!!!

Skrevet
Forstår hvis BR ikke ønsker å starte småskada Can, men hvorfor Lucas over Allen? Jeg har veldig sansen for Lucas, men han passer ikke helt inn i systemet til 'Pool spør du meg.

Et alternativ kunne jo vært Cou på midtbanen, ut med Lucas, og Ibe fremme på venstre eller høyre kant, det er mye deilig krutt i den gutten der.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Da drar man til Three Lions(poster nok i pausen kjenner jeg meg selv rett) Dette kan bli så bra!

Fallhøyden er dog veldig stip, Southampton er ikke å kjimse av.

Skrevet

Lucas/allen er samme greia, like elendige. Håper Can kommer seg fort.

UanZ, dette blir jævlig kjekt. Coutinho my man fikser et par målgivende i dag. Tjohei!!!

Allen har jo vært en liten kriger i det siste. Fått sansen for karen, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...