Gå til innhold

NHL 15-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper det på fredag, siden jeg er blakk frem til da. :) Gleder meg mer til spillet enn lønning, haha.

 

Det er synd det er mange moduser og ting som mangler, men slik er det når man forandrer eller bygger kjernegameplayet opp fra grunnen. Det skaper ihvertfall et solid grunnlag for senere versjoner, så får heller spørsmålet være om man hadde foretrukket å vente ett år til og ikke hatt noe NHL til XOne/PS4. Selv er jeg glad for å få prøve NHL på den nyeste generasjonen i år.

Lenke til kommentar

Seasons er borte, men man kan spille Be a GM. Get-ligaen er ikke med.

 

Av ting som mangler, så er listen ganske lang:

 

 

  • No GM Connected
  • No Online Team Play (when this is patched into the game later this year, it will use real NHL players and teams)
  • No EA Sports Hockey League
  • No EA Sports Arena
  • No Online Shootouts
  • No Live the Life
  • No Be A Legend
  • No Winter Classic
  • No tournaments or Battle for the Cup
  • No season mode (you can only play seasons in Be A GM, which is limited to NHL teams)
  • No NHL 94 Anniversary mode
  • No custom music support
  • No create-a-play designer
  • Cannot customize each team's AI
  • No create-a-team
  • No way to edit individual players
  • Practice mode is now limited to one skater vs. an AI goalie
Gameplay
  • No custom camera option
  • No Action Tracker replay highlights
  • No Top 3 Stars at the end of games.
Be A GM
  • Yearly draft is fully automated by the CPU
  • Cannot play the AHL games for your chosen franchise
  • Players sent down to the minors do not accumulate any season stats
  • No fantasy draft option
  • No preseason games
Be A Pro
  • No option to sim ahead to the next shift
  • You only play in the NHL; you cannot play for minor league teams
  • The Memorial Cup tryout period is gone. You now begin by picking an NHL team, or by letting a random CPU team draft you.
  • No All-Star game
Ultimate Team
  • Cannot play against your friends
  • No tournaments
  • No mobile app
Lenke til kommentar

Klart jeg får startet med EU-kontoen min.

 

Som forventet så fikk både PS og Xbox store problemer med å legge til rette for alle de som har kjøpt digitale kopier. Masse brøl på nettet for dette. Har selv lastet ned de første 23GB av spillet, men det er selve patchen/installasjonen av den som byr på store problemer. Inntill spillet er 100% innstallert får en ikke tilgang til andre enn demomateriale (forlenget spilletid og høyere vanskelighetsgrad osv) på NYR og LAK.

 

Refererer til både offisielle poster og ikke:

 

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/10168774.page

http://www.reddit.com/r/EA_NHL/comments/2fvn1f/stuck_installing/

Lenke til kommentar

Har vært litt dum og kjøpt Ultimate edition på US kontoen (ca 430 kroner), forventet å få en kode som jeg kunne bruke fra den til å få den pakkebonus til Ultimate Team på den norske psn kontoen min. Men siden det skjedde automatisk så klarer jeg ikke helt å bestemme meg hvilken konto jeg vil spille NHL på.

 

EDIT: Legger til at jeg er ganske overrasket over at det fungerer helt fint å spille på US kontoen online, serveren sliter ikke i det hele tatt å opprettholde flyt i spillet. Jeg regner med at jeg spiller på en US server når jeg spiller på den kontoen..

Endret av U1ven
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte NHL for 2månder siden, og betalte noen kr extra for at jeg skulle ha fått spille senest 11.09. men ikke f*aen om spille kom i dag! Har en kompis som bestilt på samme måten som meg, men han bestilte for kun 2uker siden. Han fekk spille sitt idag. noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det? burde jeg ringe å klage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...