Gå til innhold

Designet til HW


Anbefalte innlegg

Hei alle som bruker hardware siden.

 

i går var jeg på forumsiden og alt var som vanlig.

men i dag har de satt fart på skene, herlig design må jeg si :wow: !

 

passer liksom til hele siden. og da lurer jeg på om jeg er den eneste som synns dette var døds BRA design?

 

Ikke det at han som har laga designet kommer til å lese dette da men. Nice work! og til resten av folka som har rydda opp i forumet så vi ikke har poster fra 2001, det ble liksom litt mange sider. endelig har de fjernet dem :p:

 

håper da ikke jeg er den eneste som synns dette funker :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det ser bedre ut enn det forrige. Hva gjør "guided mode" forresten?

Prøv å trykke på knappen da vel. B, I og U-knappene og det der som ligger til høyre for den menyen). Du ser da at med Guided Mode kommer det opp en boks hvor du kan skrive teksten i. GENIALT synes jeg :)

Lenke til kommentar

Vel..forandring fryder men eg syns det var litt for xp-aktig.

Jeg liker mer grå og sølvtoner.

 

Forferdelig tregt forumet var nå. Brukte 20 sec el.no for å komme frem til "svar" siden. Er det bare meg det går seint for?

 

edit: nå går det som det suser :woot:

edit en gang til:

 

Syns det var for mange farger i forhold til før. Jeg merker teksten får mindre oppmerksomhet en tidligere. Kanskje fordi det er nytt og hjernen må bli vant til det og ignorere det.

Lenke til kommentar
Problemet er nå løst og ting går nå som haka møkk!  :mrgreen:

 

Kan jeg og få minne om at dere som ikke liker smiler, avatarer etc kan så dem av fra nå av fjerne dem fra kontrollpanelet.

Jeg håper dere har aktivert fjerning av mange utrops- og spørsmålstegn (test: !!!!!!!!!????!??!?) og at mange store bokstaver etterhverandre blir til små bokstaver (test: HEI PÅ DERE!!! HVORDAN HAR DERE DET???)

EDIT: Det er ikke aktivert :grumpy:

Det er forresten en bug i menyen; rett under "Kalender" står det

td>

Lenke til kommentar
Jeg håper dere har aktivert fjerning av mange utrops- og spørsmålstegn (test: !!!!!!!!!????!??!?) og at mange store bokstaver etterhverandre blir til små bokstaver (test: HEI PÅ DERE!!! HVORDAN HAR DERE DET???)

EDIT: Det er ikke aktivert :grumpy:

Det er forresten en bug i menyen; rett under "Kalender" står det

td>

Man kan ikke opprette tråder som heter for eks hjelp!!!!!!!!!!!, da blir dette gjort om til hjelp! ..fiks av store bokstaver kommer nok med tiden, den er litt for effektiv enda da den fjerner noen ord som ikke skal røres, som BIOS etc.

 

 

td> bir fikset nå ;)

Lenke til kommentar

eg liker designet bra!

 

Men ein ting eg stussa på, eg var på ein tråd på 3 sider og klikket på 2\3 tallet, da kom det opp error, siden kan ikkje nås. Og så prøvde eg igjen og det tok laaaang tid og eg kom ingen vei. Er det andre som har sett lignende?

 

Ellers må eg sei at det er mange ting som er forbedra, merker heile tida at små detaljer er endra. Eg bruker XP, så litt meir XP innpå her kan vel ikkje skade :D

Lenke til kommentar
eg liker designet bra!

 

Men ein ting eg stussa på, eg var på ein tråd på 3 sider og klikket på 2\3 tallet, da kom det opp error, siden kan ikkje nås. Og så prøvde eg igjen og det tok laaaang tid og eg kom ingen vei. Er det andre som har sett lignende?

 

Ellers må eg sei at det er mange ting som er forbedra, merker heile tida at små detaljer er endra. Eg bruker XP, så litt meir XP innpå her kan vel ikkje skade :D

Jepp. Det er noe galt med linken; det er en p forran http:// som ikke skal være der. Det blir vel fikset, ikke sant Ueland? (hvis du ikke sover ;) )

Lenke til kommentar
Dette forumet likte jeg IKKE.  Føler meg innesperret iforhold til den gamle Gamer.no stilen. Før hadde man tilnærmet 100% av bredden til innleggende ,men nå har man 60% (?)

Er jo bare å endre skin det. "insvision power board" bruker 100% og er helt klart den jeg kommer til å bruke. Men CSS'en er fåkket, slik at alle tekst ser dårlig ut. Dette fikser de sikkert etterhvert.

 

Hurra! De har fikset det...

Nå er forumet skikkelig nice og oversiktlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...