Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Btw, har denne tråden noen som helst mening?

Om å gjøre å få siste ordet. Vinneren finner på navnet til den nye siden i HW.nettverket.

:lol:

Tja si det.

Og hvem var det som sa at SO3 kom til å bli stengt før TG? :p

Skrevet
Btw, har denne tråden noen som helst mening?

Om å gjøre å få siste ordet. Vinneren finner på navnet til den nye siden i HW.nettverket.

:lol:

Tja si det.

Og hvem var det som sa at SO3 kom til å bli stengt før TG? :p

jeg snakket litt om 20k grensen men lar det nok gå forbi ;)

Skrevet
Kommer det til å bli opprettet en SO4, da?

:yes:

SO kommer til å være her leeenge.

Blir vel som det var mellom SO2 og SO3 der folka i styringen skjønte at det ikke nyttet å ta bort SO fordi da kom all "spammingen" i Søppel og andre poster.

Skrevet

håper ikke det :p

Der har jo du mye du skulle ha sagt...

Anyways, har skæjta i dag jeg også, var digg å komme igang igjen etter vinteren :)

Skrevet

:yes:

SO kommer til å være her leeenge.

Blir vel som det var mellom SO2 og SO3 der folka i styringen skjønte at det ikke nyttet å ta bort SO fordi da kom all "spammingen" i Søppel og andre poster.

Luuuuunt.

Skal ut med en kamerat i kveld. Han sa at han skulle være her om 15-30 min, det sa han for en time og et kvarter siden. Ringte han for 15 min siden, da sa han at han var på vei; fyren bor 2 min kjøring fra meg... :S

Skrevet (endret)

yey, var innom Outland(s?) og hentet kopien av Battle Royale-boka som jeg hadde bestilt for en evighet siden (en måned eller 2 mebbe :0) i dag :D, det tok en stund, men heller sent enn aldri I guess,

Endret av Soldier_448
Skrevet

Ser webtv til tg nå,drittmusikk ass!Hva hvar premiene for,å samle mest tomflasker?Deler de ikke ut sjermkort,cpu,hovedkort ect?Må legge meg før C-S finale jeg ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...