Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viktigste i min pc er også musikk. Og SOF2 seff.

 

Hmmm ser ut at eg blir nødt å kjøpe meg ny tastatur...den tåler ikke mange slag denne her altså. :roll:

Kjøp deg en sånn bokse sak til å henge i taket, så får du ut litt aggresjon når du taper. Det er ikke bra å klikke på tastatur og sånt når du spiller. Jeg har en tendens til å gjøre det når ting ikke går som det skal. :cry:

 

 

R.I.P Logitech Cordless deluxe desktop (som jeg kasta mellom rommet da skjermkortet bugget som værst)

Lenke til kommentar

Heh, jeg så forresten en dude jeg kjenner på idol idag.. Kom videre og greier.. props =)

 

Sitter her og idler, katten schlafer på fanget og livet er relativt mye mer komplisert enn det kanskje virker som.. Er ihvertfall på godt humør nå..!! heheah, og det er snart Team Antonsen =)

Har dere kjæledyr da folkens? I want names! (haha, ja jeg vet vi hadde en kjæledyr-tråd her forleden, men gidder fan ikke lage noe oppstyr helle?! =) Katta mi heter Mr.Miyago og er helt rå. Hatt den siden jeg ikke hadde hukommelse omtrent =) Jeg kan få den til å reagere på akkurat de samme kommandoene som en hund kan, bare at han her er sånn ca. 10x smartere ;)

Lenke til kommentar

har noen tenkt over dette?

 

Om andre har krenka stoltheten din sakte men sikkert og mer og mer i løpet av flere år, så begynner du å godta det. MAO du har liten stolthet etterhvert, og du blir ikke trist, men mer nøytral. Hadde du vert glad og plutselig blitt krenka, ville det blitt større kontrast og du vil bli trist.

 

Derfor vil du og kanskje ikke bry deg så mye om andre, og bli egoistisk, fordi du ikke har noe overskudd til det. Du blir trister og tristere og holder inne alle følelsene.

Skolen går til h du bryr deg ikke om karrakterer.

 

Om du da får utløp for følelser osv vil vel være stor sjangse for at du blir ett bedre menneske? da vil jo kontrasten bli omvendt og du vil få overskudd til å bry deg om andre, og karakterene og livslysten blir bedre?

 

Tror dere ikke det er stor sjangs for det?

For da er det ialefall gode tider i vente for meg. Har ikke hatt det SÅÅÅ grusom oppvekst, men for å sette ting på spissen.

Lenke til kommentar

ja har 3 katter. veslepus petra og sortine.

 

alle med ulike personligheter, og mange artige situasjoner som oppstår.

Den gamle kaninen vi hade ville hele tiden parre seg med napoline, en anen katt jeg hadde en gang. dreiv å jokka på :) !fakta!

 

Rart at du kan kommendere den som en hund! men ikke rart at den er smartere. Katter har en høyere intelligens enn hunder. Hunder gjør kommandoer fordi den er vandt til å ha en leder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...