Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmmm, hvem er "gutten din", Razor(blabalbla) :) Har du noen på si? :mad:

 

 

:p Neida...

 

Anywaaays, nettopp kommet hjem fra skolen, er nesten ikke overtrøtt :woot: i Kveld blir det fæst, om jeg gidder og/eller ting går som planlagt. Og i morgen blir det skidag på hafjell :woot::cool:

Fest på en onsdag?! jeg vil oooog :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjaa: JA! :p

 

Anyways...ARGHH!

Problemer på Loddefjord, Sotra og Askøy

Kunder i områdene Loddefjord, Erdal, Kleppestø og Tonafjellet opplever brudd i Internettforbindelsen. Det jobbes med å rette problemet.

04.02.2004

Første gang at eg har vært uten nett inatt. Forsatt faller linjen ut innimellom som da eg skulle poste her og måtte vente 10min før den kom tilbake igjen. Jaja....NGT er konge forsatt.
Lenke til kommentar
klara klok sa at det var helt naturlig for en på min alder å eksprimentere med seksuelle ting! så det så!

Ååållright!

Prøv å putt en Rambrikke i høna du, og se hvor mye du tenner på det :p

Tror nok jeg hadde tent meget lite på det. Rambrikken hadde jo blitt ødelagt! Nei, fysjom! Slike groteske opplevelser vil jeg ikke ha noe av! :roll:

Lenke til kommentar

Meh, dagens busssjåfører er altfor oppvakte :/..

 

Jeg klarte å glemme det faktumet at busskortet mitt gikk ut i går, og kom ikke på det før jeg hadde matet "kort-automaten" med kortet mitt, og fikk opp en melding om at det var utløpt..

Jeg prøve å late som om ingenting hadde skjedd, og bare gå videre innover i bussen, og dermed slippe og betale.

Men.. Bussjåføren fulgte for godt med, og kastet meg ut av bussen (ikke bokstavelig :p), og jeg måtte gå hjem igjen, hente penger, og gå ned til bussstasjonen igjen, for å ta neste buss.

Men.. den kjørte selvfølgelig rett forbi meg, slik at jeg ble nødt til å vente på den neste bussen, som var kraftig forsinket. Og da jeg endelig ankom skolen, var timen godt i gang ..

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...