Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, hadde tidenes beste Norsk-time i dag, vi skulle fremføre noen miniprosjekter om nettaviser, men læreren vår klarte å kaste bort hele økten ( 90 min ) på å prøve å koble laptopen opp til fremviseren elns :D..

Skrevet
Damit for et kjøleskap...ja hva gjør man ikke for å holde cola'en kald? :p

hmmm... kan komme på masse der jeg, og det meste av det egner seg ikke for forumet... :D

Skrevet

Da stakk jeg til moms, håper jeg får ide til hjemmeside der, gjør nesten alltid det.

Har med laptop med roald dahl - boy.

Skal skrive rapport om boka hans til fredag, må nesten begyne å lese :p

Bah, sletta boka nettopp ! iiiiiiiiiiiiikk.

Greier jeg å lese en bok og skrive rapport på en dag tro?

Jeg vil finne det ut sikkert.

Baj

Skrevet
Hvor ble det av test posten til ueland?

du som fjernet den Haltan? :)

Haltan er ikke moderator, jeg som tester når jeg fikser ting dog jeg rydder jo opp etter meg ;)

Skrevet

*knegg*

*leke moderator*

By the way, mødre suger (ikke bokstavelig, håper jeg)... Skulle bestille teh übarfet genser fra turbonegro.com, men neida, "JUGEND?! Hitlergreier?!??! DET skal vi ikke ha noe av"

:roll:

:realmad:

Skrevet

ja då var det avgårde på trening for mitt vedkommende...

skulle egentlig ha gått for 1/2 time siden, men så måtte jeg vetne og ta bussen med en jente som ikke vil ta bussen med en annen jente aleine... hmm, innviklete jentegreier...

Skrevet (endret)
Thats gotta suck.. (ti kroner til første som finner ut hvor jeg har den frasen fra..)

"So, the ebola-virus, that's gotta suck."

- Joey i Friends.

EDIT: Du skylder meg en tier.

Endret av HalTan
Skrevet

Har noen sett de nye grandiosaene på RImi? Jeg er alene hjemme hele uka og det er ikkeno fornuftig mat i huset. Begge bilene står her også, begge har så lite bensin at den stygge lampa lyser. Grr, kunne jo lagt igjen noe mat da. Men ellers er livet herlig slappt, ikkeno mas nei.

Skrevet
Har noen sett de nye grandiosaene på RImi? Jeg er alene hjemme hele uka og det er ikkeno fornuftig mat i huset. Begge bilene står her også, begge har så lite bensin at den stygge lampa lyser. Grr, kunne jo lagt igjen noe mat da. Men ellers er livet herlig slappt, ikkeno mas nei.

nye grandiosaer? hva slags nye grandiosaer?

Skrevet

nye grandiosaer? hva slags nye grandiosaer?

Kjøtt og pepperoni

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...