Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke jeg som betaler uansett... Mulig JoachimR kan si noe om hvorfor det er vert hver krone ;)

Men det blir feil når du sier at 2000 kr for sko ikke er mye.

Jeg vil ikke si at det er noe spesielt dyrt nei.

Gidder du å sende meg 200,- i uka?

Hvorfor skulle jeg det? Det er noe annet med matrielle ting...

Lenke til kommentar

2000 kroner for sko er horribelt mye, det er ikke vits å bruke så mye penger på noe som vanligvis blir skiftet ut etter en sesong.

Selv kjøper jeg aldri sko til over tusenlappen, og har aldri opplevd at skoene mine har blitt ødelagt før jeg har funnet det for gitt å kjøpe nye. Og jeg er ikke en sko-kjøper, hater shopping.

Når jeg tenker over det har jeg faktisk kjøpt vintersko til 1200 før, men da skeia jeg skikkelig ut. :p

 

Skoene jeg bruker nå kosta 600, nedsatt fra 1000 fordi de var fjorårets modell. 40 prosent nedsatt fordi de er et år gamle... Latterlig om du spør meg, men jeg er glad jeg. :)

 

Edit: Velkommen tilbake som moderator b-real! :)

Lenke til kommentar
Det er ikke jeg som betaler uansett... Mulig JoachimR kan si noe om hvorfor det er vert hver krone ;)

Men det blir feil når du sier at 2000 kr for sko ikke er mye.

Jeg vil ikke si at det er noe spesielt dyrt nei.

Gidder du å sende meg 200,- i uka?

Hvorfor skulle jeg det? Det er noe annet med matrielle ting...

Jeg kan sende deg A4-ark i uka. Siden du er snill kan jeg skrive La Coste på det.

Lenke til kommentar
Kjøp sko på økonomisko :thumbup:

Man kan jo kjøpe sko i andre skoselgere med litt mer merkesko enn Økonomisko uten å betale 3000,- ;)

Jeg har grodd forbi det stadiet der jeg skal ha merker.

Sko som varer er det beste, og bare de ikke slipper inn vann.

Om sommeren er det samma farsken åssen sko du har, bare det beskytter mot varm asfalt ;)

Lenke til kommentar

3000 kroner er sinnsykt mye for et par sko ja, spør du meg. Jeg er nok tilbøyelig til rundt 1500 kroner for et par fine sko jeg bruker i én sesong eller noe sånt, mens brukssko som f.eks fotballsko eller lignende kunne jeg nok godt ha bladd ut 2000 kroner for, men der går nok grensa óg.

 

Jeg er råfornøyd med mine forholdsvis nye Lacoste sko, forresten. Billige var de óg.

 

lac_phoenix_meny.jpg (Mine er blå der disse er røde)

 

Betalte 800 til sammen tror jeg, med frakt. Kjøpte de på Stress.no, men de har tydeligvis trukket de og noen andre par nå. Det åpenbare minuset er vel at de fort blir skitne, men jeg løper ikke rundt som en galing uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...